عنایتی: نمی دانم چرا پنالتی های ما را داوران نمی گیرند

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران معتقد است که داور مسابقه امروز با خوشه طلایی یک پنالتی واضح و صد در صدی را به سود تیمش اعلام نکرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،غلامرضا عنایتی در پایان دیدار تیمش با خوشه طلایی که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، اظهار داشت:‌ هیچ وقت عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم و در چهار مسابقه ای که از لیگ دسته اول امسال انجام دادیم نیز همین رویه را رعایت کردم.
وی افزود:‌ اما امروز می خواهم بگویم که با وجود زحمات داوران و تلاش برای قضاوت درست، در دیدار امروز با خوشه طلایی در چند صحنه خطاهای واضحی اتفاق افتاد به نظرم داور می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.
سرمربی هوادار تهران گفت: در دقیقه ۸۸ بازی، خطایی که در محوطه جریمه خوشه طلایی روی بازیکن تیم ما اتفاق افتاد صد در صد پنالتی واضح بود و واقعا نمی دانم چرا پنالتی های ما را داوران نمی گیرند.
عنایتی اظهار داشت: در بازی های قبلی تیم هوادار تهران نیز صحنه هایی ایجاد شد که سوت داوران به ضرر تیم ما بود اما در مجموع با خودمان عهد بستیم که در مورد داوری صحبت نکنیم و همه تمرکز خود را به مسابقه و عملکرد تیم معطوف کنیم.
سرمربی هوادار تهران گفت: بازی امروز به صورت فیزیکی از سوی هر ۲ تیم دنبال شد و تیم ما برای گلزنی و کسب سه امتیاز شانس داشت اما از موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم.