عکس های قریشی و طارمی را چه کسی منتشر کرد ؟

او با يکي از بازيکنان فعلي پرسپوليس در ارتباط بوده و مدت کوتاهي هم دوست صميمي سحر قريشي بود، به حدي که حتي به اپل‌آي‌دي او دسترسي داشته است!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، گويا يک بازيگر تازه‌کار که از دوستان سحر قريشي بوده متهم است به لو دادن تصاوير خصوصي اين بازيگر و مهدي طارمي.
سحر قريشي که عکس‌هايش با مهدي طارمي لو رفت و برايش حاشيه هاي فراواني درست شد، در شبکه‌هاي اجتماعي متني را به اشتراک گذاشت که مي‌تواند از ماجراي لو رفتن عکس‌ها رمزگشايي کند.
اين بازيگر نوشت: «زخم‌هاي امروزمان جواب لطف‌هايي است که چشم بسته به ديگران کرديم… مراقب آدم‌هاي کوچک اطراف‌تان باشيد. آن‌ها با شما دنياي‌شان را مي‌سازند و چيزي براي از دست دادن ندارند، چون به خدا ايمان ندارند.»
بعضي‌ها تصور کردند اين متن متلک به طارمي است، اما به‌نظر مي‌رسد قريشي به دوستي طعنه زده که تصاوير را لو داده است. گويا يک بازيگر تازه‌کار که از دوستان نزديک سحر بوده و حالا ديگر ردي از او در صفحه قريشي نيست، متهم است به لو دادن تصاوير خصوصي اين بازيگر و مهدي طارمي…
درباره اين بازيگر گفته مي‌شود او با يکي از بازيکنان فعلي پرسپوليس در ارتباط بوده و مدت کوتاهي هم دوست صميمي سحر قريشي بود، به حدي که حتي به اپل‌آي‌دي او دسترسي داشته است!