نقل و انتقالات لیگ برتر؛ مبلغ قرارداد عیسی آل‎‌کثیر روزانه ده میلیون تومان است!

پرسپولیس روز گذشته در نقل و انتقالات پیش از فصل زمان شلوغی را پشت سر گذاشت و به سه بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی به توافق نهایی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ؛ عیسی آل کثیر؛ سعید اقایی و حامد لک سه بازیکنی بودند که با نظر یحیی با پرسپولیس قرارداد دو ساله ای را به امضا رساندند و همان دیروز به تمرینات تیم اضافه شدند و کارشان را آغاز کردند. در این بین اما رقم قرارداد بازیکنان جدید در لیگ بیستم آنقدر بالا رفته که باعث شگفتی اهالی فوتبال شده است. بعد از ممنوعیت حضور بازیکنان و مربیان خارجی به یکباره رقم درخواستی بازیکنانی که هواخواه زیادی در لیگ دارند چندین برابر شد.

به طور مثال عیسی آل کثیر یکی از گلزنان برتر فصل گذشته که از تیم های سپاهان و استقلال پیشنهاد داشت و در نهایت به درخواست پرسپولیس پاسخ مثبت داد با عقد قراردادی شش و نیم میلیارد تومانی برای دو فصل به این تیم ملحق شد. در واقع عیسی آل کثیر برای هر فصل سه میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان دریافت خواهد کرد. او روزانه ده میلیون تومان حقوقش است که در قیاس با فصل گذشته و پولی که از نفت ابادان می گرفت چندین برابر شده است.

عیسی فصل گذشته با به ثمر رساندن دوازده گل برای نفت آبادان نقش بسزایی در موفقیت نسبی زردهای جنوبی داشت و حالا با عقد قراردادی سنگین و دو ساله به عضویت پرسپولیس در آمده است.