غایبان تیم فوتبال یوونتوس مقابل زنیت مشخص شدند

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اسامی غایبان این تیم در بازی با زنیت سن پترزبورگ را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،ماسیمیلیانو الگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه دیدار تیمش با زنیت سن پترزبورگ در چارچوب بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ماتیا دی شیلیو، مویز کین و آرون رمزی، نمی‌توانند روز سه شنبه مقابل زنیت به میدان بروند.

یووه روز سه شنبه (۲ نوامبر) در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف زنیت خواهد رفت. در هفته سوم زنیت در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب تورینی‌ها شد.

الگری در کنفرانس مطبوعاتی گفت: کین، دی شیلیو و رمزی نمی‌توانند مقابل زنیت بازی کنند. سایر بازیکنان از جمله فردریکو کیزا و ماتییس دی لیخت رو به بهبود هستند. ما تصمیم خواهیم گرفت که فردا چه کسی بازی کند.

الگری درباره بازی نیز گفت: فردا اولین بازی تعیین کننده فصل است. شکست دادن زنیت و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان عالی خواهد بود. سپس می‌توانیم روی لیگ ایتالیا تمرکز کنیم؛ اما نتیجه فردا به خودمان بستگی دارد. اکنون ما بسیار عصبانی هستیم؛ زیرا در مدت پنج روز همه آن چه را که در یک ماه و نیم ساخته بودیم، به سطل زباله انداختیم. (اشاره الگری به تساوی این تیم برابر اینتر میلان و ۲ شکست برابر ساسولو و ورونا است.)

یوونتوس با ۹ امتیاز در رده اول گروه H قرار دارد و زنیت با ۳ امتیاز سوم است.

بیشتر بخوانید :
نتیجه و خلاصه بازی هلاورس ورونا 2 – 1 یوونتوس+ فیلم
یوونتوس در بحران پسارونالدو
سردار آزمون در رادار رئال بتیس و یوونتوس

انتهای پیام/