غفوری: حدود ۵ یا ۶ سالی می‌شود که به کتاب خواندن وابستگی خاصی پیدا کرده‌ام

کتاب‌های اجتماعی را بسیار دوست دارم. رمان‌ها نیز باتوجه به اینکه موضوعات مختلف را در خود جای می‌دهند برایم جالب هستند، اما رمان‌هایی را که سرگذشت و زندگینامه انسان‌های معروف را روایت می‌کند، بیشتر می‌پسندم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: حدود ۵ یا ۶ سالی می‌شود که به کتاب خواندن علاقه و وابستگی خاصی پیدا کرده‌ام و اگر یک روز مطالعه نداشته باشم کمبود و جای خالی آن را در زندگی‌ام احساس می‌کنم. به اعتقاد من مطالعه کتاب زمان و وقت خاصی ندارد و باید از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کرد.

وی افزود:کتاب‌های اجتماعی را بسیار دوست دارم. رمان‌ها نیز باتوجه به اینکه موضوعات مختلف را در خود جای می‌دهند برایم جالب هستند، اما رمان‌هایی را که سرگذشت و زندگینامه انسان‌های معروف را روایت می‌کند، بیشتر می‌پسندم. چند کتاب برایم جذابیت خاصی داشته‌؛ مثل کتاب «انسان خداگونه» نوشته یووال نوح هراری. همچنین کتاب «دنیای سوفی» که یک کتاب فلسفی است. یک کتاب دیگر که مطالعه کردم و برایم جذابیت داشت «جامعه‌شناسی خودمانی» اثر حسن نراقی بود؛ کتابی مختصر اما مفید که بسیار جالب است. کتابی که به‌تازگی مطالعه آن را تمام کرده‌ام یک رمان با عنوان «بادبادک باز» اثری از خالد حسینی است.

بیشتر بخوانید:
غفوری 2 بازی آینده استقلال را از دست داد
گزارش تمرین استقلال/ گفت‌و‌گوی مجیدی با بازیکنان و ادامه غیبت غفوری
دربی97/غفوری دربی را از دست داد

انتهای پیام/