غفوری : گل تساوی به استقلال قشنگ ترین گل دوران فوتبالم بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران : در شرایط قرنطینه کسانی که تمرین کرده باشند به زودی به شرایط ایده آل برمی گردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وریا غفوری ، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت :‌ قبل از شروع قرنطینه به سنندج سفر کردیم و اکنون نیز بیش از یک ماه است که در این شهر هستیم. در منزل پدری حضور دارم و قرنطینه خانوادگی را سپری می کنم،تنها برای تمرین و در یک فضایی که تنها خودم و یک همراه دارم، با حفظ فاصله اجتماعی تمرین می کنم.

اگر کتاب نبود، این روزها سخت تر می گذشت

وی ادامه داد : قرنطینه می تواند روی روان آدم ها تاثیر بگذارد و روی اقتصاد نیز تاثیر گذاشته است. ماندن در خانه سخت است، نمی دانم تا چه زمانی شرایط ادامه دارد،یک سری از مردم می توانند این شرایط را تا ماه ها تحمل کنند اما برخی این شرایط را ندارند و یک مشکل بزرگ است که باید حل شود. در بخشی از روز مطالعه می کنم و چند ساعت نیز مشغول تمرین هستم و در دیگر اوقات آزاد نیز با خانواده وقت می گذارنم، اگر کتاب خواندن نبود، این روزها خیلی سخت تر می گذشت.

استقلال دارای بیشترین تغییرات مدیریتی

غفوری افزود : صحبت های آقای سعادتمند را شنیدم و امیدوارم این صحبت ها به عمل تبدیل شود، ای کاش مدیران استقلال به اندازه می ماندند تا بتوانیم کار آنها را قضاوت کنیم،از روزی که من آمدم هر سال مدیریت تغییر کرد و امسال بیش از همیشه شاهد تغییرات بودیم. اگر شرایط نرمال باشد و ساختار به درستی کار کند، هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند اما وقتی می بینیم در باشگاه خود ما کارها پیش نمی رود و مشکلات زیادی وجود دارد، بازیکنان صحبت می کنند.

۲۰ روزه به شرایط ایده آل خواهیم رسید

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت : کادرفنی ما برای دوران قرنطینه برنامه ریزی کردند و بعد از تعطیلی ابتدایی، برنامه دقیقی به ما ارائه شد و هر کسی تمرین کرده باشد شرایط بدنی خوبی دارد. اگر فرصت 20 روزه ای داشته باشیم، بازیکنان ما می توانند به شرایط ایده آل برسند.

گل به استقلال

وی در پایان اضافه کرد : معنی شادی گل من علاقه من به استقلال است،در بازی های حساس که گل های خوبی زده می شود دوست دارم این شادی گل را انجام دهم تا تعصبم به استقلال را نشان دهم. در دیداری که برابر استقلال گل زدم، ابتدا عقب بودیم و آقای مجیدی به ما گل زده بود،استقلال آن سال خیلی قوی بود و یک لحظه یاد شوت آندو برابر بوریرام افتادم و شانس خود را آزمایش کردم و در نهایت توپ گل شد و بازی با تساوی به پایان رسید،این گل قشنگ ترین گل دوران فوتبالم بود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: کدام استقلالی پروین را به فوتبال ایران معرفی کرد؟
6 تایی های استقلال درون دورازه !