غلامپور: از الاتحاد پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است

حسینی می‌تواند گلر تیم ملی در جام‌جهانی باشد. از الاتحاد پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال تهران گفت:حسینی می‌تواند گلر تیم ملی در جام‌جهانی باشد. از الاتحاد پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است. درحال‌حاضر قراردادی با استقلال ندارم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. از چند تیم پیشنهاد دارم اما الویتم استقلال است. خیلی به انتقادهای پوچ و بی‌هدفی که مطرح می‌شود اهمیت نمی‌دهم، چون برخی افراد از روی قصد و غرض مصاحبه و انتقاد می‌کنند.

وی افزود:هیچ‌وقت به‌جایی نچسبیدم که جدایی برایم سخت باشد. همیشه قهرمانی استقلال در ایران و آسیا را به منافع شخصی خودم ترجیح می‌دهم، چه خودم باشم و چه نباشم. مجیدی بهترین کار ممکن را انجام داد و حرفه‌ای‌ترین تصمیم را گرفت. در هر صورت یک پیشنهاد حرفه‌ای آمد و او هم حرفه‌ای تصمیم گرفت. هیچ‌کس از مجیدی حمایت نکرد و هیچ‌کسی به عنوان‌هایی نپرداخت که به‌دست آمد. چه در شبکه‌های تلویزیونی و چه در رسانه‌های داخلی دیگر؛ کسی به این رکوردها و این قهرمانی پاک توجهی نکرد.

غلامپوردر پایان گفت: صددرصد و نمی‌شود منکر کار‌های آجورلو شد. او امسال خیلی زحمت کشیده و به تیم آرامش داد. تیم مدیریتی کار خودشان را کردند و از سوی دیگر کادرفنی و اجرایی هم کار خود را انجام دادند. اتفاقا از الاتحاد کلبا هم پیشنهاد دارم اما اگر کادرفنی بخواهد و اعلام نیاز کند در خدمت استقلال هستم. با من تماس گرفتند و شرایط را بررسی کردیم اما قراردادی مکتوب نشده است. حسینی می‌تواند گلر تیم ملی در جام‌جهانی باشد و او امسال خودش را به بهترین شکل ثابت کرد.

انتهای پیام /