فاصله زیاد آزمون تا ترکیب اصلی رم؛ نفر پنجم

سردار آزمون در بازی رم و تورینو، یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد تا همچنان کارنامه او با پیراهن تیم جدیدش، فقط 7 دقیقه حضور مقابل امپولی باشد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ رم که این فصل شرایط پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کند، در بازی با تورینو هم 1-1 متوقف شد و در رده سیزدهم قرار گرفت. رمی‌ها نیمه دوم، با درخشش روملو لوکاکو به گل رسیدند اما دوان زاپاتا در دقایق پایانی، گل مساوی را زد و اجازه پیروزی را به رم نداد. ژوزه مورینیو این هفته، چینش همیشگی تیمش را تغییر داد و با سه مهاجم وارد زمین شد. دیبالا و الشعراوی، پشت سر لوکاکو قرار گرفتند تا حملات رم را زهردارتر کنند. این تغییر سیستم، کمکی به سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم نکرد و او نه در ترکیب اصلی و نه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان نرفت. آندره‌آ بلوتی، تنها بازیکن هجومی رم بود که به عنوان بازیکن ذخیره، دقایقی فرصت بازی پیدا کرد. رم در 8 روز اخیر، سه مسابقه فشرده انجام داده و سردار آزمون در بین 5 مهاجم تیم مورینیو، کمتر از همه فرصت بازی پیدا کرده است. روملو لوکاکو، هر سه مسابقه مهاجم ثابت رم بود. بازیکنی که بعید است بجز در زمان مصدومیت یا استراحت، روی نیمکت برود. پائولو دیبالا، دیگر مهاجم محبوب مورینیو است. دیبالا هر دو بازی سری آ با امپولی و تورینو، در ترکیب اصلی بود و فقط مقابل شریف، کار را از روی نیمکت شروع کرد. او مقابل شریف، به عنوان بازیکن ذخیره وارد مسابقه شد. استفان الشعراوی هم، دو بازی با شریف و تورینو فیکس بود. الشعراوی بازی با امپولی، در دقایق پایانی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. آندره‌آ بلوتی مهاجم ذخیره رم، در هر سه بازی بوده است. بلوتی بازی با امپولی دقیقه 64، بازی با شریف دقیقه 80 و بازی با تورینو، دقیقه 87 به زمین رفت.

سردار آزمون، کمترین دقایق بازی را بین مهاجمان رم دارد. او هفته پیش مقابل امپولی، پس از قطعی شدن پیروزی تیمش 7 دقیقه در زمین حضور داشت. بازی با شریف، بخاطر خط خوردن از لیست اروپایی رم همراه تیمش نبود و این هفته روبروی تورینو، 90 دقیقه روی نیمکت نشست. مورینیو در این بازی، فقط 2 تعویض کرد و با وجود نیاز داشتن به گل در دقایق پایانی، آزمون را به زمین نفرستاد. سرمربی رم در پایان بازی با تورینو، گفت سردار هنوز آماده رقابت در چنین سطحی نیست و باید به مرز آمادگی برسد.  با این شرایط، آزمون فعلا گزینه پنجم مورینیو محسوب می‌شود و برای تغییر شرایطش در رم، کار سختی دارد. به خصوص که اوایل نیم فصل دوم، تامی آبراهام از مصدومیت برمی‌گردد.حضور در رم به جای لورکوزن، چالش دشواری بود که آزمون انتخاب کرد و خرید لحظات پایانی لوکاکو در نقل و انتقالات تابستانی، باعث سخت‌تر شدن شرایط سردار شد. او برای موفقیت در تیم جدیدش، باید با 4 مهاجم بزرگ رقابت کند. خروج رم از بحران فعلی، شاید باعث زمان دادن مورینیو به آزمون، برای اثبات توانایی‌هایش بشود.

انتهای پیام/