فان‌پرسی به آژاکسی‌هادر آستانه رویارویی با تاتنهام هشدار داد و هم آرزوی موفقیت کرد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، روبین فان پرسی در مصاحبه‌ای با روزنامه دتلگراف از اعضای تیم آمستردامی خواست  که با دقت و هوشیاری بالا راهی مصاف با نماینده انگلیس در لیگ قهرمانان  شوند.

فان‌پرسی که در سال‌های2004 تا 2012 برای آرسنال و 2012 تا 2015 برای منچستریونایتد در انگلیس بازی کرده و بخش عمده دوران فوتبالش را در جزیره سپری کرده، بدیهی است که شناخت خوبی از حریف آژاکسی‌ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارد.

ستاره 35 ساله عنوان کرد:آژاکسی‌ها تا به اینجا خوب کارکرده اند. آنها برای ادامه  حضور خود باید دقت کنند. شنیده‌‌ام که تمرینات تاتنهامی‌ها زیر نظر مائوریسیو پوچتینو حتی از تمرینات یورگن کلوپ در لیورپول هم سخت‌ و سنگین‌تر است.

فان‌پرسی همچنین شانس بیشتری را برای آژاکسی‌ها قائل شد. چرا که دلیل آورد هری کین، برگ برنده تیم انگلیسی به علت مصدومیت غایب است.

او افزود:حتی غیبت اجباری هوینگ سون‌مین نیز به نفع آژاکس خواهد بود.

فان‌پرسی که در هلند در تیم رقیب آمستردامی‌ها یعنی فاینورد رتردام بازی می‌کند‌، به یک نکته نیز اشاره جالب نیز در این مصاحبه اشاره کرد:درست است با آژاکس در هلند رقابت داریم اما حالا برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.به نظرم کسب افتخار در اروپا برای همه فوتبال هلند خوب است.

مصاف تیم‌های تاتنهام و تیم تحت امر اریک تن‌هاگ در جدال رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونز‌لیگ اروپا  سه‌شنبه در لندن برگزار می‌شود.

منبع: فارس