فان‌پرسی معتقد است تیم‌های حاضر در جام خیریه انگلیس، بهترین‌های اروپا محسوب می‌شوند

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، روبین فان‌پرسی که سال‌ها سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری آرسنال و منچستریونایتد را دارد، به مناسبت بازی امروز جام خیریه میان لیورپول و منچسترسیتی،‌اظهارنظر کرد.

وی در بخشی از این گفت‌وگو که در سایت روزنامه سان درج شد،‌عنوان کرد:وقتی به منچسترسیتی و لیورپول نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید آنها نه فقط بهترین تیم‌های انگلیس هستند. بلکه حتی بهترین تیم‌های اروپا هم به حساب می‌آیند.

فوروارد سابق لاله‌های نارنجی در پایان فصل گذشته از فوتبال کناره‌گیری کرد. او که تجربه فعالیت در تیم‌های فاینورد و فنرباغچه نیز داشته، افزود:حتی وقتی تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ را در نظر می‌گیرید، در ارتباط با نحوه بازی و فلسفه مربی،‌فکر می‌کنم بهترین‌ تیم‌ها هستند.

فان‌پرسی ادامه داد:به عنوان نمونه واقعا شخصیت یورگن کلوپ را در لیورپول می‌بینید.شخصیت پپ گواردیولا را هم در منچسترسیتی می‌بینید.باور کنید،‌دست‌یابی به این چیزها،‌بسیار دشوار است.این که به دقت همه امور ریز و درشت را زیر نظردارند.حتی یک مورد جزیی را از دست نمی‌دهند.به شدت در امور دفاعی و هجومی تمرین می‌کنند.اگر شما بتوانید به آنچه این مربیان انجام داده‌اند، برسید،‌به طور قطع به دستاوردی خاص رسیده‌اید.

منبع: فارس