فتاحی: استقلال حتما در فصل آینده با یک تیم پرستاره فصل را شروع می‌کند

باشگاه استقلال دستش در جیب خودش است و نه کمک عجیب و غریبی از نهادی دریافت می‌کنیم‌و نه معدنی به اسم ما زدند و نه کارخانه دولتی بزرگی حمایت‌مان می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید فتاحی عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: باشگاه استقلال از زمان انتخاب مربی گزینه‌های مختلفی برای خرید زیر نظر داشته که البته با آمدن ساپینتو این مسئله حتما باید با نظر ایشان باشد اما با توجه به اینکه بازار نقل‌و‌انتقالات داخلی خیلی گسترده نیست و بازیکنان زیادی نداریم که بتواند کیفیت حضور در استقلال را داشته باشد، با یک اعتماد دوطرفه در این زمینه پیش می‌رویم ولی اولویت ما حفظ بازیکنان موردنیاز باشگاه از فصل گذشته است و سپس جذب بازیکنان جدید که بتوانند امسال به استقلال کمک کنند.

وی افزود: امروز پای صحبت با هر بازیکنی که می‌نشینید می‌بینید که به راحتی از مبالغ در حد ۲۰ میلیارد صحبت می‌کنند. اینها مبالغ عجیبی است که هیچ سنخیتی با شرایط درآمدی در فوتبال ایران ندارد. برای مثال ما اگر بخواهیم هفت بازیکن مناسب و درحد استقلال را جذب کنیم و قرارداد تازه با آنها امضا کنیم باید فقط برای نقل و انتقالات ۲۰۰ میلیارد پول نقد در اختیار داشته باشیم.

فتاحی گفت: باشگاه استقلال دستش در جیب خودش است و نه کمک عجیب و غریبی از نهادی دریافت می‌کنیم‌و نه معدنی به اسم ما زدند و نه کارخانه دولتی بزرگی حمایت‌مان می‌کند. برای من سئوال مهم همین است. چطور ممکن است یک باشگاه با یک‌دهم یا کمتر از درآمد ما می‌تواند چنین مبالغی را در بازار خرج کند آن هم به واسطه این که پولش مستقیما از یک کارخانه صنعتی وارد بازار می‌شود و به تورم موجود در فوتبال ایران اضافه می‌کند.

انتهای پیام /