فتحی مدیرعامل استقلال شد به همین راحتی، تلخی و شگفت انگیزی!

سرپرستی که از بدو ورودش تا کنون نتوانسته استقلال را ذره ای نسبت به دوره ی افتخاری تغییر دهد او حتی کارنامه اش از مدیری که در نهایت با فحاشی به پدر مرحومش بدرقه شد هم بدتر و ناموفق تر است در اوج صدای اعتراضات هواداران و نارضایتی آنها و در بدترین شرایط نتیجه گیری و باوجود برچسبهایی نظیر پرسپولیسی بودن و منصوب بودن به وزیر ورزش و حرف شنوی از وی ، به عنوان مدیر عامل انتخاب شد تا وزارت ورزشی که این روزها به شدت متهم است به جانبداری از پرسپولیس،بیش از پیش به خواست هواداران استقلال بی توجهی و نظریه ها مبنی بر انتخاب مدیران ناکارآمد به منظور تضعیف استقلال را به واقعیت نزدیک کرده باشد! فتحی که آمد قرار بود تیام و جپارف را برگرداند اما این کار صورت نگرفت و به جای آن مبلغی گزاف صرف جذب حاجی گرو و نیومایر شد بازیکنانی که تا کنون بهتر از بازیکنان لیگ دسته دوم خودمان نبوده اند و روی هم رفته یک پای تیام هم نمیشوند اما تقریبا به قدر آنها پول خرج آمدنشان شد و ارز خارج!
استقلال با فتحی سوپرجام را از دست رفته دید ولو آنکه با جانبداری سازمان لیگ از پرسپولیس،حق استقلال تضییع شده باشد باز باید فلش انتقادات را به سمت او گرفت چرا که اگر مدیر مقتدری بود نباید اجازه چنین بی عدالتی به سازمان لیگ میداد!
استقلال با فتحی جام حذفی که سال پیش با قهرمانی در آن مرهم غرور جریحه دار شده هواداران شده بود را هم از دست داد!
استقلال با فتحی جام باشگاههای آسیا را از دست داد!
استقلال با فتحی هم تیم ضعیفی ست که نتوانسته در کورس قهرمانی قرار بگیرد!
استقلال زمان فتحی هم درست مثل استقلال زمان افتخاریست بلکه بدتر!
به زعم هواداران لااقل افتخاری امتیاز میزبانی در دربی را از دست نمیداد و برای رقیب دیرینه آنهم در شرایطی که تیم تحت اختیارش اوضاع خوبی ندارد آرزوی موفقیت نمیکرد.
استقلال با فتحی روی تردمیل میدود فقط میدود حرکت رو به جلویی نیست!اینهمه هزینه برای درجا زدن؟
قرار است استقلال با این مدیر که در ابتدایی ترین اما در عین حال حساس ترین وظیفه مدیریت( جذب بازیکنانی در حد و قواره ی استقلال) درمانده است باز راهی آسیا شود؟
قرار است با مبالغ هنگفت بازیکنانی جذب شوند که فقط صفرهای بدهی باشگاه را بالا ببرند؟
نمیدانیم هدف وزارت ورزش از این انتخاب ها و دهن کجی به میلیونها هوادار استقلال چیست اما هر چه هست باز هوادار میتواند مدعی شود بوی تخریب ناشی از هواداری از رقیب میآید…

معصومه خزائی