فتح الله زاده بدون درآمد چطور 140 ميليارد خرج كرد؟

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد در دوره مدیریتش بیش از 140 میلیارد در باشگاه استقلال هزینه شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این در حالی است که قربان زاده بارها تاکید کرده فتح الله زاده در دوره 7 ماهه درآمدی نداشته و فقط پول های باقیمانده در حساب را هزینه کرده است. بر این اساس 140 میلیارد بدون درآمدزایی چگونه به حساب استقلال رسید؟

در زمان ورود فتح الله زاده به استقلال 123 میلیارد تومان از محل پول بورس در حساب موجود بود به عنوان ضمانت وامی که دریافت شد. اولین سررسید قسط هشتم آبان بود که فتح الله زاده وظیفه داشت پرداخت كند اما با عدم پرداخت قسط های اول تا چهارم در ماه های آبان، آذر ، دی و بهمن مجموعا 30 میلیارد از اندوخته حساب باشگاه در وام کسر شد و در نهایت مبلغ 93 میلیارد باقی ماند.

فتح الله زاده با اعلام اینکه قصد دارد طلب استراماچونی را پرداخت کند مبلغ 93 میلیارد باقیمانده از فروش سهام را از حساب برداشت و 13 میلیارد هم از همراه اول دریافت کرد كه مبلغ باقیمانده از طلب سال گذشته و قرارداد زمان آجورلو بود.

سومین واریزی از محل بانک شهر بود ، قرارداد همکاری استقلال کارت که باز هم در دوره آجورلو به امضاء رسید و از این محل هم بانک شهر 20 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کرد.دریافت 250 هزار یورو ، قسط اول درآمد انتقال صیادمنش هم از دیگر درآمدها بود و البته حدود 15 میلیارد دریافت قرض از برخی دوستان که موجب شد در این دوره 7 ماهه مجموعا 140 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شود.

انتهای پیام/