فتح الله زاده بیمار است یا فراری ؟؟

شب گذشته خواهرزاده سرپرست باشگاه استقلال با انتشار تصویری خبر از بیماری آنفولانزای دایی‌اش داد.اما در این عکس مواردی وجود دارد که بیماری وی را زیر سوال می برد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شب گذشته خواهرزاده سرپرست باشگاه استقلال با انتشار تصویری خبر از بیماری آنفولانزای دایی‌اش داد.
جعفر نوجوان نوشته بود «حاجی سه روز است با کسی حرف نزده» اما جالب اینجاست که دو شب قبل جلسه هیات مدیره باشگاه با حضور فتح‌الله‌زاده، منزوی و خلیل‌زاده برگزار شده بود!
از سوی دیگر عده‌ای پس از تماشای عکس منتشر شده در حالت بیماری فتح‌الله‌زاده می‌پرسند که اگر حاجی سه روز است با کسی حرف نزده، چرا موبایل در دست دارد؟!
حتی تردیدها تا جایی پیش رفته که می‌گویند نشانه بیماری آنفولانزا تب و لرز است اما حاجی پیراهن آستین‌کوتاه به تن دارد و نشانه‌ مریضی در چهره‌اش دیده نمی‌شود.

مهمترین بحرانی که فتح‌الله‌زاده در هفته آخر اسفند پیش‌ رو دارد، پرداخت ۲۰ درصد طلب بازیکنان تیم استقلال خواهد بود. باید منتظر بود و دید که بازیکنان در قبال بی‌پولی باشگاه چه واکنشی خواهند داشت، آن هم در شرایطی که شنیده می‌شود بازیکنان در محافل مختلف در حال اعتراض هستند که اگر فتح‌الله‌زاده در شروع کار پول ندارد، پس برای چه آمده است؟