فتح اله زاده : دادکان تنها نیست من هم کنار دادکان هستم


علی فتح اله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه 2-4-4 از رادیو جوان گفت : آدمهای بزرگ فوتبالی در فوتبال ما حضور ندارند اما افرادی هستند که به راحتی در فوتبال ما مسئولیت پیدا می کنند، در کشوری مثل بلژیک یک ایرانی می تواند رییس فدراسیون شود اما در کشور ما امثال قلعه نویی ، دایی و دادکان نمی توانند رییس شوند.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،دادکان دو کلمه صحبت کرده است ببینید که چه بلایی به سرش آورده اند. ایشان برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده اند، رییس فدراسیون فوتبال بوده و صادقانه کار کرده است چرا میخواهید به کسی که با جان دل کار کرده است حمله ور شوید.
من 30 سال است مدیر فوتبالی ام و میدانم چه کسی خوب کار کرده است و چه کسی خوب کار نمیکند.

فتح الله زاده: به افرادی که دادکان را تهدید میکنند اخطار میدهم!


من به جرات می گویم که محمد دادکان صادقانه ، دلسوزانه و پاک کار کرده است الان تهدیدش می کنید؟
من به افرادی که ایشان را تهدید می کنند اخطار میکنم که فکر نکنند دادکان تنهاست من هم کنار دادکان هستم و اگر حمله کنید بهتان حمله میکنیم و دلیلی ندارد بترسیم و مقابل شما تعظیم کنیم، اجازه دهید فوتبال آب خوش از گلویش پایین رود.
وی در بخشی دیگر از صحبت هایش درباره اساسنامه اظهارداشت: ضعفهای اساس نامه از راستی آزمایی فاصله گرفته و هر حرفی میرنیم حتی اگر راست هم گفته شود فیفا نمی پذیرد و خود به تحقیقات در رابطه با آن قضیه می پردازند.

باید فوتبال را خصوصی کنیم!


چرا در کشور ما فوتبال بگونه ای شده است که همگان خواهان این هستند که در آن به نحوی دخیل باشند و حتی کسانی که حاضر نیستند یک ضربه از جایی بخورند علاقه دارند در تمام ارکان این فوتبال حضور داشته باشند.
سال هاست صحبت از هزینه بر بودن فوتبال است و ما دائما می گوییم که این فوتبال را خصوصی کنید و بگذارید روی پای خودش بچرخد و اگر پولی هزینه میشود مربوط به خود شخص باشد و همانطور که دوست دارد خرج کند.


بخش خصوصی هم نباید بگونه ای باشد که دولت اظهار کند به ما ربطی ندارد و حتی در انگلیس که تیم های فوتبال به طور کامل مستقل هستند ، دولت ها یک بسته ی حمایتی از ورزش فوتبالشان دارند.
در کشوری که وزیر می خواهد رییس فدراسیون فوتبال شود ، در صورتی که فدراسیون فوتبال خوب است ، وزارت را رها کنید و بیایید رییس فدراسیون فوتبال شوید چرا دخالت های بیجا در فوتبال می شود.
انتهای پیام/