فدراسیون بسکتبال برای تهیه بلیط دیر درخواست داد/ هندبال یکی از اولویت‌های کمیته ملی المپیک است

صالحی امیری گفت: فدراسیون بسکتبال برای تهیه بلیت جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا دیر درخواست داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال، درباره دلیل تهیه نشدن بلیت اعضای تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: این مسائل ارزش خبری ندارد چرا که همه فدراسیون‌ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند و هر چقدر در توان مالی ما باشد فدراسیون‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم. پارسال ۴۱۲ هزار دلار برای بلیت و ۴۳۲ هزار دلار در سه ماهه اول امسال برای بلیت فدراسیون‌ها هزینه کردیم.

صالحی امیری گفت: ممکن است در شرایط خاصی منابع محدود باشد، اما منابع تامین شود، به فدراسیون‌ها پرداختی خواهیم داشت. برای بسکتبال گفتیم رویداد بعدی حمایت می‌کنیم، اما برای تهیه بلیت سه روز قبل درخواست دادند که در آن زمان قیمت بلیت بالای سه هزار و روز آخر چهار هزار دلار بود.

او در ادامه گفت: یکی از اولویت‌های کمیته ملی المپیک هندبال است. در سال‌های گذشته هندبال در اولویت بوده و تا امروز برای اعزام‌ها کنار آن‌ها بودیم. ۵۰ درصد بودجه فدراسیون هندبال را داده ایم. ۳۰ هزار دلار برای مربی تصویب و پرداخت کردیم. جهت گیری حمایتی از هندبال محدود به بودجه مصوب نیست و حتی هتلینگ و ظرفیت آکادمی و کمک به مربیان جزو وظایف قطعی ماست. در مشکلات کنار هندبال هستیم.

انتهای پیام/