فدراسیون فوتبال، توپ را به زمین وزارت ورزش انداخت / حضور زنان در ورزشگاه به کجا رسید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ ماجرای حضور زنان در ورزشگاه های ایران وارد فاز جدیدی شده است. ماجرا از این قرار است که فیفا سی خرداد نامه ای برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد مبنی بر اینکه منتظر ارسال گزارشی از سوی طرف ایرانی است تا روند حضور زنان در ورزشگاه های ایران را توضیح دهد.

فیفا به نوعی این نامه را ارسال کرد تا به مقامات ایرانی اعلام کند این مساله را فراموش نکرده است و حتی دلخور از عدم پایبندی فدراسیون فوتبال و دولت روحانی برای عدم تحقق قولی است که از سوی حسن روحانی در دیدار با اینفانتینو رسانه ای شده بود.

مهدی تاج اما بعد از حدود بیست روز از انتشار آن بیانیه، ظهر امروز با حضور در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که فدراسیون فوتبال موافق حضور زنان در ورزشگاه است. با این نقل قولی که از تاج اعلام شد عملا توپ در زمین وزارت ورزش افتاد و فدراسیون فوتبال می تواند چند روزی بابت عدم انتقاد خبرنگاران نفس راحت بکشد.

حالا وزارت ورزش باید با رایزنی مقامات بالاتر این مساله را حل و فصل کند به این خاطر که با پافشاری فیفا مبنی بر حضور زنان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022، فدراسیون فوتبال ایران دیگر نمی تواند با گزینشی راه دادن زنان به ورزشگاه، قانون اعمال شده را به نوعی دور بزند.

خبرنگار: سپهر خرمی