فدراسیون فوتبال به دنبال جانشین دراگان اسکوچیچ!

تیم فوتبال ایران سه‌شنبه شب توانست از سد عراق عبور کند تا به عنوان صدرنشین به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر صعود کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی ایران که در دور رفت انتخابی با ۲ شکست و ۲ برد رتبه سوم گروه را در اختیار داشت در انتظار روزهای سختی بود و بعد از کنار رفتن مارک ویلموتس و شکایت این مربی از فدراسیون فوتبال روزهای پرتنشی نیز پشت سر گذاشته شد. هرچند هنوز هم فدراسیون جدید چالش پرداخت بدهی سنگین ۶.۵ میلیون یورویی به ویلموتس را دارد.

بعد از کنار رفتن اسکوچیچ گزینه‌هایی چون علی دایی و قلعه نویی به عنوان ۲ گزینه نهایی معرفی شدند اما به یکباره نام دراگان اسکوچیچ از صندوف خارج شد و برای مسابقات انتخابی مرحله دوم با او قرارداد بسته شد.

قرارداد اسکوچیچ سه‌شنبه شب و بعد از پیروزی مقابل عراق به پایان رسید و اتفاقا تمام طلب او نیز که بخشی از آن ریالی و بخش دیگر آن دلاری بود پرداخت شد!

حالا ظاهرا فدراسیون فوتبال به دنبال آوردن مربی جدیدی است تا دور جدید انتخابی جام جهانی را که سوم تیرماه قرعه کشی میشود را با شخص جدیدی شروع کند! مسابقات نیز شهریور ماه آغاز می‌شود و تا آن زمان بیش از ۵۰ روز زمان است تا فدراسیون بتواند با گزینه مدنظرش صحبت کند.

البته نقد به فدراسیون فوتبال وارد است که نمی‌توان طی ۵۰ روز هم با گزینه مورد نظر مذاکره کرد و هم با او به توافق رسید و هم اینکه او بتواند با ساختار تیم ملی هماهنگ شود پس بهتر از است با مربی ادامه دهیم که توانسته تیم ملی را به دور بعدی ببرد و شناخت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

بیشتر بخوانید:
عزیزی خادم: تیم ملی کاری تاریخی انجام داد
داداش زاده: تاج و ویلموتس به فوتبال ایران خیانت کردند/ عملکرد اسکوچیچ خوب بود
اتمام قرارداد اسکوچیچ و تیم ملی ایران
نظرسنجی رسانه عراقی به اخراج یا ماندن کاتانچ بعد از باخت مقابل ایران
مهدوی کیا: ایران یکی از شانس‌های اصلی صعود به جام جهانی خواهد بود
مهاجرانی: بازیکنان تیم ملی ایران دست به کار بزرگی زدند
بازتاب موفقیت اسکوچیچ با تیم ملی ایران در رسانه های کرواسی
عزت اللهی: ایران جزو قدرت‌های آسیا است/ همدلی در تیم ملی گُم شده بود

انتهای پیام/