فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال استخدام گزینه اصلی تیم ملی ایران قبل از ویلموتس!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ فدراسیون فوتبال ایران قبل از استخدام و توافق با مارک ویلموتس به دنبال جذب رنار فرانسوی بود و باب مذاکره را این مربی در امارات گشود. صحبت ها به خوبی پیش می رفت و تقریبا حضور این مربی در ایران برای هدایت تیم ملی قطعی شده بود که برخی صحبت هایی که به گوش رنار رسید حضور در ایران را منتفی کرد.

حالا خبر رسیده که فدراسیون فوتبال عربستان بعد از حذف تیم ملی مراکش از جام ملت های افریقا به دنبال جذب این مربی مطرح است و صحبت هایی را نیز با او انجام داده است. یکی از روزنامه های فرانسوی اخیرا مصاحبه ای با رنار انجام داده که در آن، این سرمربی درباره جدایی از مراکش حرفی نزده است.

رنار در این مصاحبه از پیشرفت های تیم ملی مراکش زیر نظر او صحبت کرده و راهیابی به جام جهانی 2018، صعود به دور حذفی 2 دوره پیاپی جام ملتها و همچنین پیشرفت در رنکینگ فیفا از رتبه 81 به 47 را نمونه هایی از آن قلمداد کرده است. رنار در مواجهه با سوالی پیرامون آینده خود، تنها به یک جمله اکتفا کرده و گفته است: «من تا پایان سال 2022 قرارداد دارم.» یک وبسایت نیجریه ای هم دقایقی پیش خبر حضور رنار در تیم ملی عربستان را کار کرد و شنیده می شود تنها امضای رسمی قرارداد این مربی با سعودی ها باقی مانده است.

خبرنگار: سپهر خرمی