فرار رو به جلوی فرهاد مجیدی برای عدم پاسخگو بودن نسبت به اشتباهات فنی خود؟

روز گذشته پرسپولیس موفق شد با حساب یک بر صفر از سد استقلال عبور کرد تا بار دیگر به صدر جدول برسد و استقلال را از کورس قهرمانی خارج کند. نکته عجیب ماجرا اما جایی است که فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از مسابقه به شدت از صحبت های وزیر ارتباطات انتقاد کرد و به او تاخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته پرسپولیس توانست بعد از یک سال بار دیگر در شهرآورد تهران به پیروزی برسد و استقلال را شکست دهد. در دو دیدار قبلی، پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی نتیجه را به استقلال واگذار کرده بود اما در این مسابقه از اشتباهات قبلی درس گرفت و سه امتیاز را کسب کرد.

در این مسابقه که پایان خوشی نداشت و بازیکنان به زد و خرد با یکدیگر پرداختند فرشاد فرجی با کارت قرمز داور جریمه و از زمین مسابقه خارج شد. اما نشست خبری این دیدار هم حواشی خاص خود را داشت و فرهاد مجیدی به جای پاسخگویی نسبت به عملکرد فنی خود به وزیر ارتباطات حمله ور شد و به او تاخت. او در نشست خبری نسبت به توییت کری خوانی آذری جهرمی انتقاد کرد و او را «بی‌شعور» خطاب کرد که در نوع خود توهین زشتی به وزیر ارتباطات یک کشور محسوب می شود.

اما نقدی که به فرهاد مجیدی وارد است؛ این که بهتر نبود بجای توهین و یا فرافکنی پاسخگوی شکست و اشتباهات فنی تیمش می بود؟ آیا وزیر ارتباطات دستور داد تا آرمان رمضانی و محمد دانشگر در دقیقه 80 وارد زمین شوند و به خط حمله بروند ؟ طبعا خیر پس بهتر است فرهاد مجیدی از اشتباهات خودش درس بگیرد و البته نسبت به رویکرد فنی خود در استقلال پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:
مددی: اگر وزیری به لوگوی پرسپولیس توهین می‌کرد، صدری ساکت می‌ماند؟
سیدعباسی: استقلالی‌ها اشتباهات زیادی روی پاس دادن داشتند
نظری: آذری جهرمی در الفاظی که به کار می برد دقت کند
مومنی: کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر شد

انتهای پیام/