فردا انتظار نمایشی زیبا هم در زمین و هم در بیرون از زمین را دارم

به گزارش شبکه لحظه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار کرد:

ما با پرسپولیس بهترین روزها را در حال سپری کردن هستیم و خیلی خوش حال و مفتخر هستیم که  نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برای دومین سال پشت سرهم بازی خواهیم کرد. با تیم السد قطر در بخش گروهی هم با هم بودیم و این خودش یک دلیل است که نشان میدهد گروه ما چقدر سخت و جدی بود.

اوادامه داد:آن چیزی که فردا انتظارش را داریم یک نمایش زیبای ورزشی خواهد بود. یک خوشحالی و شادی ورزشی و همین‌طور ورزشگاهی پر از جمعیت و شما می‌دانید که هواداران ما چقدر برای ما با اهمیت هستند که هم در بردها و هم در شکست‌ها همراه ما هستند. طبیعی است که همه کارها و تمرینات‌ ما به خاطر آن ها است. ما امتیازی نسبت به حریف خود از بازی قبل داریم اما این بی هیچ معنایی میتواند باشد به جز این که یک امتیاز روحی و روانی برای ما باشد.

سرمربی پرسپولیس همچنین اضافه کرد: السد تیم بسیار خوب و با کیفیتی دارد و خوب نشان دادند که یک تیم بسیار قوی هستند که دو سه سالی است که بازیکنانش با هم هستند. تیمی که با گرفتن گابی تقویت شده‌ و ۸ ملی پوش قطری دارد. هم‌چنین بونجاح که ملی‌پوش الجزایری است و در کنار دو بازیکن بین‌المللی یعنی گابی و ژاوی که در اختیار دارد.

همچنین درباره ی داوری برانکو گفت: می‌دانید که من معمولا در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و به داوری اعتماد و اطمینان دارم. به هر حال آن‌ها هم مثل هر انسانی قابل اشتباه هستند و عمدی نیست. اگر بخواهیم درباره ی داوری صحبت کنیم و گله کنیم از داوری آن ما هستیم اما من به داورها اطمینان دارم و گله‌ای نداشتیم. تا جایی که یادم می‌آید در تمامی ۱۰ بازی گذشته داورها حتی یک خطا به ما هدیه نکرده‌اند.

و در آخر هم افزود: همه دوستان را به تماشای بازی دعوت می‌کنم تا در نمایشی زیبا همه با هم لذت ببریم. طبق اطلاعاتی که من دارم و نمی‌دانم درست است یا خیر، پرسپولیس هیچ‌وقت در نیمه نهایی آسیا در ورزشگاه آزادی بازی نکرده است. بنابراین فردا انتظار نمایشی قشنگ هم در زمین و هم در بیرون از زمین را دارم.