تحرکات نزدیکان سعادتمند؛ فرهاد مجیدی زودتر از انتظار برکنار می‌شود؟

فرهاد مجیدی در لیگ برتر بعد از شروع دوباره مسابقات نتایج قابل قبولی کسب نکرده و چهار مسابقه است که تیمش رنگ پیروزی ندیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر استقلال نتایج خوبی کسب نکرده و شانس قهرمانی در این فصل را تقریبا از دست داده و با ادامه این روند شاید سهمیه لیگ قهرمانان اسیای فصل بعد را نیز نتواند بگیرد. مگر آنکه استقلال در جام حذفی با پیروزی مقابل سپاهان و سایر مدعیان بتواند به قهرمانی را کسب کرده و از همین راه میان بر به لیگ قهرمانان اسیا برود.

خبرها حاکی است که برخی دوست ندارند فرهاد مجیدی در این تیم بماند و عقیده دارند حتی در صورت موفقیت در جام حذفی، با این سبک بازی استقلال فصل بعد را هم از دست خواهد داد پس بهتر است حداقل این فصل که هدر رفته قربانی فصل بعد شود تا دو فصل پیاپی با مجیدی نابود نشود! به همین دلیل درصدد هستند تا با عدم فراهم کردن شرایط مناسب، کاری کنند تا مجیدی خودش زودتر از حد انتظار استعفا داده و کنار برود.

باید دید آیا این اتفاق رخ می دهد یا مجیدی برای اثبات توانایی های مربیگری خود تا اخرین لحظه خواهد جنگید و جام قهرمانی را کسب خواهد کرد؟