فرهاد مجیدی با عبور از استقلالی‌های لیگ می‌تواند موفق شود!

استقلال تهران چندین تقابل حساس با تیم‌هایی دارد که مربیان استقلالی را روی نیمکت خود دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چند هفته آتی استقلال مقابل تیم‌هایی قرار می‌گیرد که مربیان استقلالی رقیب فرهاد مجیدی هستند و فرهاد باید با عبور از این‌ افراد و تیم‌هایشان استقلال را به جاده موفقیت برساند.

مجیدی در جایگاهی قرار دارد که مهدی رحمتی بدون شک به آن چشم دوخته است. گرچه رحمتی درباره مربیگری در استقلال تاکنون هیچ اظهارنظری به زبان نیاورده و تلاش کرده همواره در دوران مربیگری‌اش در پدیده درباره مسائل روز تیمش حرف بزند اما شکی نیست که او (مهدی رحمتی) برای مربیگری در استقلال برنامه درازمدت دارد. به همین دلیل تقابل فرهاد و رحمتی از حالت یک بازی ساده خارج و به فضای یک بازی کاملاً هدفدار و استراتژیک تبدیل خواهد شد. بعد از این بازی مجیدی بازهم به ملاقات استقلالی‌ها خواهد رفت.

طبق برنامه‌ای که پیش روی استقلال قرار گرفته بازی با گل گهر برای تاریخ چهارم تیر ماه برنامه‌ریزی شده است؛ یعنی چهار روز بعد از بازی با شهرخودرو. این بازی نیز تقابل فرهاد با یک استقلالی دیگر است؛ امیر قلعه نویی! مردی که همه می‌دانیم حتی در بدترین شرایط با تیم‌های تحت فرمانش باز هم گزینه مربیگری در استقلال محسوب می‌شود و در همین فصل نیز بارها از احتمال حضور او روی نیمکت استقلال گفته شد.

گرچه از سیرجان خبر می‌رسد که امیر مورد توجه مدیران این باشگاه است و به احتمال زیاد قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد اما باید توجه داشت که تقابل او با فرهاد مجیدی دست کم در این برهه که مجیدی می‌خواهد جایگاهش را روی نیمکت استقلال محکم‌تر کند، اهمیت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید:
طباطبایی: حرف هایم را در مورد مشکلات استقلال 3 سال پیش زدم
نیم‌نگاه نقل‌و‌انتقالاتی‌استقلال به‌بازگشت لژیونرها
شکایت رسمی سرخپوشان از مربی تیم استقلال

انتهای پیام/