فرهاد مجیدی عامل اخراج یک سرمربی شد

پیروزی تیم فرهاد مجیدی یک سرمربی لیگ امارات را به درب های خروجی باشگاهش رساند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛تیم عجمان مرحله جدیدی را با مربی رومانیایی دانیل ایسایلا آغاز کرد که به جای کایو زاناردی برزیلی که به دلیل نتایج ضعیف در ۴ هفته لیگ حرفه اخراج شده. هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

این مربی رومانیایی که پیش از این هدایت بن‌یاس را در اختیار داده و با تمامی باشگاه های لیگ آشناست. او اما در حضورش با عجمان با ۴ چالش مواجه است که اولین آن بازگشت روحیه به تیم است که به دلیل نتایج ضعیف است. عجمان در آخرین دیدار خود در لیگ برابر شاگردان مجیدی در اتحاد کلبا ۵-۳ شکست خورد، مسابقه ای که مهدی قائدی وینگر بوشهری ستاره اتحاد کلبا بود.

چالش دوم همچنان رفع مشکلات دفاعی است که باعث شد گل های زیادی دریافت کنند چرا که با دریافت ۱۸ گل ضعیف ترین خط دفاعی لیگ محسوب می شود.

چالش سوم جستجوی اولین پیروزی است، آن‌ها روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه زعبیل به مصاف الوصل می رود و چالش چهارم با توجه به مشکل مصدومیت که از ابتدای فصل گریبان گیر تیم شده و منجر به غیبت ۷ بازیکن اصلی شده است.
همین بس که علی الحسنی، دروازه بان اصلی، با وجود اینکه فصل گذشته یکی از فعال ترین بازیکنان این تیم بود، هنوز هیچ مسابقه ای انجام نداده، و انتظار می رود تعدادی از مصدومان مقابل الوصل برگردند.

انتهای پیام/