فرهاد مجیدی نا امید از وعده های مدیران استقلال

فرهاد مجیدی از زمان حضورش در استقلال با تغییرات مدیریتی دست و پنجه نرم کرده است و گویا از شرایط حال حاضر استقلال راضی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،فرهاد مجیدی در لیگ نوزدهم در شرایطی استقلال را تحویل گرفت که آندره استراماچونی از استقلال جدا شده بود و استقلال در شرایط بدی قرار داشت و در همان زمان اسماعیل خلیل زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی در استقلال تصمیم گیرنده بود.

با اضافه شدن عبدالرضا موسوی به هیات مدیره باشگاه استقلال،فرهاد مجیدی تا حدی از شرایط راضی بود و توانست نتایج خوبی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد،اما با حضور علی فتح الله زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال و اختلاف با موسوی شرایط مدیریتی استقلال مجدد بهم ریخت و در نهایت علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد.

فتح الله زاده دوباره مدیرعامل استقلال شد

با نظر اعضای مجمع باشگاه استقلال و تایید هیات مدیره فتح الله زاده بعد از سال ها مجدد مدیرعامل استقلال شد و وعده هایی برای موفقیت استقلال داد.

در اولین واکنش به حضور فتح الله زاده در استقلال موسوی عضو هیات مدیره که خرج های بسیاری برای باشگاه استقلال انجام داده از سمت خود کنار رفت و استقلال از نظر مالی دچار مشکل شد و گویا جلسات مدیرعامل وقت با فرهاد مجیدی نیز نتوانست مشکلات که را حل کند و سرمربی استقلال در آن زمان نیز از شرایط آبی های پایتخت راضی نبود که در نهایت فتح الله زاده بعد از 16 روز از سمت خود استفعا داد و مشکلات مدیریتی مجدد در استقلال ایجاد شد.

حضور سعادتمند در استقلال با وعده های جدید

بعد از استفعای فتح الله زاده از استقلال نام های زیادی از جمله سعادتمند و موسوی برای مدیرعاملی استقلال به گوش می رسید و در نهایت با نظر مجمع و وزارت ورزش احمد سعادتمند که پیش از این به عنوان رییس هیات مدیره استقلال چند سالی در استقلال فعالیت می کرد به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد و وعده حل کردن مشکلات را به بازیکنان و هواداران استقلال داد.

در همان زمان شایعاتی مبنی بر مخالفت فرهاد مجیدی با سعادتمند شنیده می شد و حتی برخی می گفتند اگر سعادتمند به عنوان مدیرعامل انتخاب شود فرهاد مجیدی از سرمربی گری استقلال استفعا خواهد اما این شایعات به واقعیت نرسید و با توجه به تعطیلی لیگ و عدم حضور مجیدی در ایران مدیرعامل جدید و سرمربی استقلال باهم دیداری نداشته اند.

گفتگو تلفنی مجیدی و سعادتمند در مورد مسائل استقلال

روز گذشته مدیرعامل استقلال در تماس تلفنی با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به او اطمینان داده است که تمامی مشکلات استقلال حل می کند و حمایت لازم از مجیدی و شاگردانش را در اولویت کاری قرار داده است و سرمربی استقلال از سعادمند خواسته است که حرف هایش وعده وعید تو خالی نباشد و امیدوار است که ایشان به تهدات خود عمل کند.

حضور سعادمند در یک برنامه تلویزیونی و استوری کنایه آمیز مجیدی

شب گذشته مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر صحبت هایی را انجام داد و اعلام کرد که با تمام توان در حال بر طرف کردن مشکلات استقلال است و اعلام کرد از این به بعد شرایط در استقلال متفاوت است و ذره ی به کسی اجازه دست درازی به اموال استقلال را ندارد و اعلام کرد که بزودی سند تک برگ کمپ ناصر حجازی و زمین مرغوبکار را می گیریم.

بعد از پایان صحبت های احمد سعادتمند، فرهاد مجیدی با انتشار استوری در اینستاگرام خود کنایه ی به مدیرعامل جدید استقلال زد و گویا از شرایط خود در استقلال راضی نیست ولی فرهاد با صحبت هایی که روز گذشته با سعادتمند داشته است امیدوار است که وعده های مدیرعامل جدید محقق شود و استقلال از شرایط بحرانی و مشکلات مالی رهایی پیدا کند و مجیدی فعلا قصدی برای جدا شدن از استقلال را ندارد.