فره‌وشی: رئیس فدراسیون باید افراد توانمند را انتخاب کند/ اقدامات سرپرست فدراسیون کشتی قانونی است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن فره‌وشی درباره حال و روز کشتی کشور در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت: تمام دوستانی که برای ریاست فدراسیون کشتی کاندیدا شده‌اند، لیاقت این کار را دارند و همه از بزرگان کشتی و تحصیل‌کرده هستند و سال‌ها کار مدیریتی انجام داده‌اند و نباید رقابت به آن شکلی باشد که شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این بین مهم برنامه‌ای است که دوستان در مجمع ارائه می‌دهند که باید قابلیت اجرایی داشته باشد و شعارگونه نباشد که در حد توان آنها باشد و به گونه‌ای وعده ندهند که قابلیت اجرایی نداشته باشد.

پیشکسوت کشتی و قهرمان کشتی آزاد جهان تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ متأسفانه برخی دوستان با بعضی اقدامات خود تلاش می‌کنند دست به تخریب دیگران بزنند که اخلاقی نیست و نباید به خاطر سلایق شخصی خود و رسیدن به این جایگاه چهره‌های این ورزش را تخریب کنیم و اخلاق را زیر پا بگذاریم.

فره‌وشی درباره انتقاداتی که به سرپرست فدراسیون کشتی در خصوص عزل و نصب‌ها می‌شود، گفت:‌ اگر طبق قانون بعد از اتمام دوره اول سرپرستی بنی‌تمیم انتخابات برگزار می‌شد، شاهد این هم حرف و حدیث‌ها نبودیم. البته سرپرست فعلی هم با نظر اعضای مجمع توسط وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده و به نظر نمی‌رسد کاری خارج از حیطه وظایف قانونی خود انجام داده باشد. به هر حال هدف نعمتی برگزاری انتخابات به بهترین شکل و دور از حرف و حدیث است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد این اتفاق باشیم تا کشتی از بلاتکلیفی خارج شود.

وی درباره انتظاراتش از رئیس آینده این فدراسیون افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: شخصیت کاری یک مدیر با اطرافیان و همکارانش شناخته و ارزیابی می‌شود.امیدوارم رئیس آینده افرادی را به عنوان همکار انتخاب کند که توانمندی لازم را داشته باشند نه این‌که یک مدیر از شخصیت و توانمندی خودش برای بالا بردن همکارانش استفاده کند. بلکه آنها باید آن‌قدر توانمند باشند که برای آن مدیر و فدراسیون به تنهایی وزنه به حساب آیند.

منبع: فارس