فروردین:حرف‌های رئیس فدراسیون فوتبال خوراکی برای بیگانه‌هاست

محمدمهدی فروردین اظهار داشت: قرار است از شهاب‌الدین عزیزی خادم و مشاور حقوقی او غلامرضا رفیعی دعوت کنیم تا در فراکسیون ورزش حاضر شوند و به برخی ابهامات پاسخ بدهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد مهدی فروردین نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:موضوع اصلی بحث VAR و اظهاراتی است که عزیزی خادم و رفیعی در برنامه فوتبال برتر مطرح کردند. این صحبت‌ها هم به شأن داوران فوتبال کشور و هم به اقتدار و امنیت نظام خدشه وارد کرد. موضوعی که او به زبان آورد و اعلام کرد کشور در 20 سال نتوانسته یک جوراب وارد کند به نوعی خوراک برای بیگانه‌هاست. این مساله قابل پیگرد است و باید جواب بدهد که چرا چنین صحبتی کرد.

وی تصریح کرد: در مورد ادبیاتی که بعد از هر بازی استفاده می‌کند و مصاحبه‌هایی که هیچ سنخیتی با مسائل فنی فوتبال ندارند، باید بازیکنان و کادر فنی تیم در مورد زحمات‌شان ادعا کنند. امروز در ورزش هرکس بیشتر روی مسائل فنی مانند تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی تمرکز کند موفق است. نباید به مسائلی که امروز بیشتر جنبه خرافات دارد بپردازیم و از زحمات بازیکنانی که اغلب لژیونر هستند غافل باشیم. اینکه بخواهیم به جای موضوعات فنی خودمان را به مسائلی وصل کنیم که نگاه مردم را عوض و آن‌ها را دچار نگرانی می‌کند، توهین به فرهنگ و روحیه جوانمردی ورزش است.

بیشتر بخوانید:
واکنش عجیب عزیزی خادم در مورد همکاری با یک جادوگر
ضیافت ناهار عزیزی خادم و همتای اماراتی
عزیزی خادم در دیدار با همتای اماراتی: فلسفه فوتبال باید از سیاست دور باشد

انتهای پیام /