فروردین :روح هیت مدیره پرسپولیس هم از انتخاب سمیعی خبر نداشت

رئیس فراکسیون مجلس گفت: سمیعی انسان قابل احترامی است ولی انتخاب او با چه قیمتی؟ اینکه بخواهیم در لجبازی با هواداران کار را پیش ببریم درست نیست آن‌هم زمانی که تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت:در پرداخت بدهی ها مدیران استقلال و پرسپولیس کار بزرگی نکردند و فقط وظیفه خود را انجام دادند. اینکه قراردادی بسته می‌شود و باید بر اساس تعهدی همان قرارداد پولی پرداخت شود، خوشحالی ندارد. اتفاقاً جای تاسف دارد که یکسری تهدیدها صورت می‌گیرد و بعد کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد:سمیعی انسان قابل احترامی است ولی انتخاب او با چه قیمتی؟ اینکه بخواهیم در لجبازی با هواداران کار را پیش ببریم درست نیست آن‌هم زمانی که تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا است. اینها مشکلاتی است که به تصمیم اشتباه وزارت ورزش بر می‌گردد که یک شبه مدیرعامل پرسپولیس شد. روح هیات مدیره هم از انتخاب سمیعی خبر نداشت. این انتخاب سلیقه‌ای و از سوی وزیر ورزش صورت گرفت و فرایند واقعی اش طی نشده است. وزارت ورزش تنها جایی است که در آن یک نفر تصمیم می‌گیرد. جالب اینجا است که ابراهیم شکوری هم مشاور مدیرعامل شد. یعنی حتی مشاور مدیرعامل هم انتخاب خود سمیعی نبود و از سوی وزارت ورزش به او تحمیل شد.

فروردین در پایان گفت:انتخاب سمیعی اول از همه بی احترامی به شخص خود بود و بهتر بود که از تخصص وی در حوزه اش استفاده می‌شد. با این کار الان دو کرسی سوخته است یکی مدیرعاملی پرسپولیس که سمیعی تخصصش را ندارد و یکی هم پست قبلی او در وزارت ورزش. امروز (یکشنبه) هم در مجلس سئوال از وزیر ورزش را در سیستم وارد می‌کنیم و در صورت اعلام وصول، آقای سلطانی فر باید به مجلس پاسخگو باشد.نحوه انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس توهین به جامعه ورزش است.

بیشتر بخوانید:
فروردین: انتخاب سمیعی توهین و دهن کجی به مردم بود
فروردین: وزیر ورزش از جزئیات قراداد با ویلموتس اظهار بی اطلاعی می کند!
خلیلی : به سمیعی و شکوری باید فرصت بدهیم

انتهای پیام/