فروغی: نمایندگان منتخب باید خود را مدیون مردم بدانند

قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: جامعه ورزش باید با حساسیت بیشتر نمایندگان منتخب خود را انتخاب کنند و از آنها بخواهند که مطالبه‌گر باشند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  جواد فروغی که در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: من انتخابات را همیشه به عنوان حقم در نظر می‌گیرم. باید با انتخاب نمایندگان اصلح برای آینده خود اهمیت قائل شویم‌ و با حساسیت زیاد نمایندگان خود را انتخاب کنیم و از آنها بخواهیم که در تمام زمینه‌ها مطالبه‌گر باشند.

قهرمان المپیک توکیو افزود: به عنوان یک ایرانی و ورزشکار وظیفه خود دانستم که در انتخابات شرکت کنم و این توفیق نصیب من شد که در اینجا رای خود را به صندوق بیندازم و وظیفه ملی خود را انجام دهم.

او خاطرنشان کرد: از نمایندگانی که انتخاب می‌شوند درخواست می‌کنم به فکر مردم باشند و مسائل اقتصادی مردم را به‌ویژه مد نظر قرار دهند و به فکر رفاه، امنیت و سفره مردم باشند و خود را مرتب مدیون مردم بدانند.

فروغی در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک قهرمان المپیک از یک نماینده چه درخواستی به‌ویژه در رشته تیراندازی دارد گفت: تیراندازی متاسفانه با وجود المپیکی‌ بودن در آن جایگاهی که باید باشد قرار نگرفته است. از مسئولین ورزش و نمایندگان مجلس این درخواست را دارم که به ورزش بیشتر بها دهند. تهیه سلاح و مهمات یک مقدار هماهنگی‌های فرافدراسیونی می‌خواهد. اموری که به نمایندگان محول می‌شود برای این نوع هماهنگی‌هاست و برای رفع مشکلات باید کوشا باشند.

انتهای پیام/