فریبا: به نظر می‌رسد انگیزه در استقلال کم شده چون به این نتیجه رسیده‌اند که قهرمان نمی‌شوند

به نظر می‌رسد انگیزه در بین بازیکنان استقلال کم شده و این موضوع هم نشأت گرفته از این است که آنها به این نتیجه رسیده‌اند که قهرمان نمی‌شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نیمه اول اصلاً‌ بازی خوب نبود اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. در نیمه اول فاصله بین خطوط استقلال زیاد بود به خصوص هافبک‌ها و مهاجمین فاصله زیادی داشتند. متأسفانه مباحث داوری علیه استقلال بسیار زیاد شده و نگران‌کننده است. داور می‌توانست بعد از خطا روی قایدی آوانتاژ بدهد اما این کار را نکرد. گلی که مهدی قائدی به ثمر رساند سالم بود اما داور آن را مردود اعلام کرد.

وی افزود:به نظر می‌رسد انگیزه در بین بازیکنان استقلال کم شده و این موضوع هم نشأت گرفته از این است که آنها به این نتیجه رسیده‌اند که قهرمان نمی‌شوند. بازیکنان استقلال نباید بی‌انگیزه شوند و من بارها تجربه‌ کرده‌ام که در هفته‌های پایانی اتفاقات عجیبی رخ داده است. ما در خط هافبک بازیکنان خیلی خوبی داریم؛ رضاوند، ریگی، مهدی‌پور و … بازیکنان بسیار خوبی هستند اما نیاز است که وینگرهای رونده‌تری داشته باشیم.سپاهان و پرسپولیس در تیم‌شان چنین نفراتی را دارند و می‌بینید که آن بازیکنان امسال چقدر به سپاهان و پرسپولیس کمک کردند.

بیشتر بخوانید:
فریبا: نهادهای نظارتی به ماجرای هدیه های میلیونی فدراسیون فوتبال به رسانه ها ورود…
فریبا: قهرمانی استقلال در جام حذفی دور از دسترس نیست
فریبا: برنامه تیم مجیدی باید روی جام حذفی باشد

انتهای پیام /