فریبا : ترفند های نکونام جواب داد/ داور فشار را روی استقلال بالا برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران :‌ هر ۳ ترفند از جواد نکونام در این مسابقه موثر بود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: طبیعی بود که بعد از 4 ماه دوری بازیکنان از میادین رسمی، شاهد یک بازی غیر طبیعی باشیم و کسی از فوتبال دو تیم لذت نبرد. در میانه زمین فولادی ها اجازه ندادند هافبکهای استقلال خوب کار کنند و با پرسی که انجام می‌دادند عملا وسط زمین را از استقلال گرفتند به شکلی که در نیمه اول حتی یک پاس سالم به قائدی و مطهری داده نشد.

ترفند های جواد نکونام روی استقلال جواب داد

وی ادامه داد : فولادی‌ها البته کناره‌های زمین را هم از استقلال گرفتند، تا جایی که میلیچ هر توپی را که می‌گرفت یا استپ می‌کرد و پاس به عقب می‌داد یا توپ را لو می‌داد. این بازیکن حتی یک بار هم مدافع پیش رویش را بر نداشت. نکته سوم و مثبت تیم فولاد خوزستان این بود که عارف آغاسی مهدی قائدی را به خوبی مهار کرده بود و مهاجم استقلال  حتی یک بار هم نتوانست از این بازیکن عبور کند.  در واقع هر 3 ترفند جواد نکونام برای این مسابقه موثر واقع شد. در خصوص صحنه اخراج علی کریمی هم باید بگویم که واقعا چیزی متوجه نشدم. من علی کریمی را می‌شناسم، او اهل تمارض نیست و شک ندارم وقتی کریمی می‌گوید بازیکن حریف پیراهنش را کشیده او حرف درستی زده است. 

او افزود : طبیعی بود با اخراج کریمی سیستم عوض شود که این اتفاق هم افتاد اما در سیتم 2-5-3 ایراد بزرگی وجود دارد که نقاط کور دفاع‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد. به طور مثال ضربه سر بازیکن فولاد که به تیر دروازه استقلال خورد از نقطه کور دفاع استقلال شکل گرفت. شما اگر به نیمه اول نگاه کنید اعتراض فولادی‌ها 5 برابر بازیکنان استقلال بود. استقلالی‌ها هم خیلی اعتراض کردند اما دلیلش این بود که سیدعلی جاهایی سوت می‌زد که اعصاب بازیکنان به هم می‌ریخت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:بختیاری زاده : رفتارهای خشونت آمیز و غیرحرفه‌ای به استقلال لطمه می زند