فریبا: همه چیز در استقلال مرتب شد

من فکر می‌کنم الان تیم استقلال به چند بازیکن سرعتی در خط حمله و یک بازیساز در خط هافبک نیاز دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:سال‌ها بود که می‌گفتند که چرا در باشگاه استقلال یک مدیر ورزشی روی کار نمی‌آید اما در حال حاضر آقای آجرلو آمدند که رزومه‌شان مشخص است و معلوم است کجا کار کردند و در بحران می‌توانند کمک زیادی به استقلال کنند. خوشبختانه امسال بر خلاف سال‌های گذشته، همه چیز مرتب است. ما الان کادر مدیریت خوب، بازیکنان و مربیان خوبی داریم.

وی افزود: من فکر می‌کنم الان تیم استقلال به چند بازیکن سرعتی در خط حمله و یک بازیساز در خط هافبک نیاز دارد. نمی‌دانم تکلیف فرشید اسماعیلی چه می‌شود اما خط هافبک تیم نیاز دارد تا بهتر شود. با سیستمی که استقلال بازی می‌کند و از ۳ دفاع بهره می‌برد، باید ۵ دفاع خوب و سرحال در تیم حضور داشته باشند. با بازگشت رشید مظاهری هم ما نمی‌توانیم در خط دروازه‌بان دغدغه‌ای داشته باشیم. با این وجود ما باید شرایط را خوب پیش ببریم تا اتفاقات خوبی برای آبی‌پوشان رقم بخورد.

فریبا در پایان گفت:آقای پین مربی بزرگی است و رزومه‌ ایشان نشان می‌دهد که او در تیم‌های بزرگی کار کرده است. نمی‌دانم چقدر زمان می‌برد تا آقای پین نسبت به فوتبال ایران و تیم استقلال شناخت کامل را پیدا کنند اما من فکر می‌کنم تا هفته چهارم مسابقات لیگ، ایشان می‌توانند شناخت خوبی نسبت به همه مسائل پیدا کنند. استقلال به فردی مثل گابریل پین در کادر فنی نیاز داشت.

بیشتر بخوانید:
فریبا :مهدی قایدی صبر می کرد مثل طارمی به اروپا می رفت
فریبا: آجورلو در بدو حضورش در استقلال با مجیدی سه ساله تمدید کرد
فریبا: استقلال باخت ولی امیدوارم کرد

انتهای پیام /