فضلی: امروز حق‌ما برد با ۳ گل اختلاف بود

سرمربی موقت شهرداری آستارا گفت: بازی حساس را مقابل تیم باانگیره ۹۰ به نفع خودمان با پیروزی به پایان رسانده و به سه امتیاز ارزشمند دست یافتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فرهاد فضلی پس از باخت تیمش مقابل تیم شهرداری آستارا در خصوص بازی اظهار داشت: امروز بازیکنان تیم عملکردی بسیار خوبی داشتند و با تمام توان تلاش کردند تا بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کنند ولی با بدشانسی موقعیت‌های گلزنی خود را از دست دادند.
وی گفت: تیم حریف از تنها موقعیت خود به بهترین شکل استفاده و به گل رسید و گرچه فشار زیادی روی تیم ما بابت نتایج بازی‌های قبل و کمبود بازیکن بود ولی امروز حق‌ما برد با ۲ اختلاف در نیمه اول و در مجموع پیروزی با ۳ گل اختلاف بود با این حال نتیجه‌ای که رقم خورد عادلانه نبود و با بدشانسی بازی را به حریف واگذار کردیم.
سرمربی ۹۰ ارومیه اضافه کرد: مدت‌هاست مشکلات تیم را بازگو کرده‌ایم تا مسئولین به کمک تیم بیایند و اگرچه در هفته جاری بصورت حضوری در تمرین تیم حضور یافتند ولی این وضعیت، مشکل تیم را حل نمی‌کند.
فضلی گفت: با ادامه روند، تیم را با همین شرایط ادامه می‌دهیم و باید از بازیکنان تیم نیز که با فداکاری برای حفظ سهمیه لیگ یک تلاش می‌کنند قدردانی کنیم.

انتهای پیام/