فضلی: امیدوارم با حل شدن مشکلات شرایط‌مان بهتر شود

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: مشکلات تیم همچنان پابرجاست و تا به امروز هیچ گشایشی در حل این مشکلات روی نداده از اینرو از امروز دیگر در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فرهاد فضلی پس از باخت تیمش مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم و با توجه به اینکه هر ۲ تیم برای برد به زمین آمده بودند مسابقه در تمام لحظات بازی نزدیک پیگیری شد.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان ۹۰ برای برد هم‌قسم شده ‌بودند، گفت: در نیمه اول از بازی تیم رضایت نداشتم ولی با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه انجام دادم، عملکردمان بهتر شد و علی‌رغم دریافت گل از روی یک ضربه ایستگاهی و از روی تجربه بازیکنان تیم حریف، تلاش زیادی برای رسیدن به گل و به تساوی کشاندن بازی انجام دادیم ولی موفق نبودیم.
سرمربی ۹۰ ارومیه اضافه کرد: از عملکرد تمام بازیکنان رضایت دارم و امیدوارم با حل شدن مشکلات تیم به‌خصوص بازشدن پنجره نقل و انتقالات شرایط‌مان بهتر شود.
وی حل شدن مشکل تیم ۹۰ را تنها پرداخت بدهی دانست و افزود: تا به امروز هیچ اتفاقی برای حل این مشکل روی نداده و این مشکل به قوت خود باقیست.
فضلی ادامه داد: فوتبال امروز با فوتبال دهه ۸۰ تفاوت زیادی پیدا کرده به طوری که حتی در لیگ دسته یک با وجود تیم‌های متمول شرایط بسیار سختی حاکم است و نمی‌توان با اتکا به بازیکنان جوان و بدون جذب مهره‌های باتجربه به نتیجه مدنظر رسید.

انتهای پیام/