فوتبال ایتالیا ،حرکت در پساکرونا

هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال باشگاههای ایتالیا سری آ امشب با دو دیدار آغاز خواهد شد و بامداد پنجشنبه با دو دیدار همزمان طی ۴ روز به پایان خواهد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال باشگاههای ایتالیا سری آ امشب با دو دیدار آغاز خواهد شد و بامداد پنجشنبه با دو دیدار همزمان طی ۴ روز به پایان خواهد رسید.فوتبال باشگاههای ایتالیا پس از تعطیلی مسابقات به واسطه ویروس کرونا با برگزاری کوپا ایتالیا استارت خورد، سپس دو دیدار معوقه از هفته بیست و پنجم انجام شد و حالا سری آ وارد مرحله جدی خود میشود.

دیدارهای مهم هفته ۲۷م سری آ

سه‌شنبه ۳ تیرماه
ورزشگاه: رناتو دلارا
ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
بولونیا _ یوونتوس

بیانکونری در اندیشه ادامه صدرنشینی

صدر نشین سری آ پس از شکست در فینال کوپادلری برابر ناپولی و از دست دادن اولین جام فصل، برای حفظ صدرنشینی برابر تیم رده دهمی بولونیا که ۳۴ امتیاز دارد قرار میگیرد.شاگردان “مائوریتزیو ساری” آخرین دیدار خود قبل از تعطیلی مسابقات را با نتیجه ۲ بر ۰ از اینترمیلان برده بودند و در بازی رفت مقابل بولونیا، رقیب این هفته خود هم با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسیده بودند.در طرف مقابل شاگردان سینیشا میهاییلوویچ هم آخرین بازی خود قبل از تعطیلی مسابقات را با نتیجه دو بر صفر به لاتزیو باخته بودند.

چهارشنبه ۴ تیرماه
ورزشگاه: جوزپه مه‌آتزا
ساعت ۲۲:۰۰
اینتر _ ساسولو

?نراتزوری و حرکت در مسیر پیروزی

اینترمیلان بازی معوقه خود را از سامپدوریا برد تا شکست در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را به دست فراموشی بسپارد.شاگردان آنتونیو کونته که قبل از تعطیلی مسابقات با دو گل مغلوب یوونتوس شده بودند این هفته در مقابل تیمی قرار میگیرند که در بازی رفت مصافی تماشایی را با آنها داشتند.
ساسولو در هفته هشتم سری آ در خانه با نتیجه چهار بر سه مغلوب اینتر شد و آخرین بازی خود در سری آ را با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ به آتلانتا در دیدار معوقه‌اش باخته بود.

پنجشنبه ۵تیرماه
ورزشگاه: گویس استادیوم
ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
آتلانتا _ لاتزیو

? اوج هیجان در مصاف آتلانتا _ لاتزیو

حساسترین بازی هفته بیست و هفتم سری آ را باید در شهر برگامو جستجو کرد.آتالانتا تیم چهارم سری آ میزبان لاتزیو، نزدیکترین تعقیب کننده یوونتوس خواهد بود.شاگردان گاسپرینی دیدار معوقه خود را با نتیجه ۴بر ۱ از ساسولو بردند تا تعداد گلهای زده خود در این فصل را طی ۲۶ هفته به عدد قابل توجه ۷۴ برسانند.در مقابل لاتزیو ۲۱ هفته است که شکست نخورده است و آخرین بازی خود قبل از تعطیلی مسابقات را با نتیجه دو بر صفر از بولونیا برده بود.
بازی رفت دو تیم با نتیجه پر گل ۳ بر ۳ به پایان رسیده بود.

برنامه بازیهای هفته بیست و هفتم سری آ به این شرح است:

دوشنبه ۲ تیرماه
ساعت ۲۲:۰۰
ورزشگاه: آرتمیو فرانچی
فیورنتینا _ برشا
ورزشگاه: ویادل‌مار
لچه _ میلان
سه‌شنبه ۳ تیرماه
ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
ورزشگاه: رناتو دلارا
بولونیا _ یوونتوس
ساعت ۲۲:۰۰

ورزشگاه: بنتگودی
ورونا _ ناپولی
ورزشگاه: پائولو ماتزا
اسپال _ کالیاری
چهارشنبه ۴ تیرماه
ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
جنوا _ پارما
ورزشگاه : لوییجی فراریس
تورینو _ اودینزه
ورزشگاه: المپیک تورین
ساعت ۲۲:۰۰
ورزشگاه: جوزپه مه‌آتزا
پنجشنبه ۵ تیرماه
ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
ورزشگاه گویس استادیوم
آتلانتا _ لاتزیو
ورزشگاه: المپیک رم
رم _ سامپدوریا

در جدول رده بندی رقابتهای سری آ یوونتوس با ۶۳ لاتزیو با ۶۲ و اینترمیلان با ۵۷ امتیاز در رتبه های اول تا سوم هستند و در انتهای جدول برشا با ۱۶امتیاز بیستم، اسپال با ۱۸ امتیاز نوزدهم و لچه با ۲۵ امتیاز در رتبه هجدهم قرار دارد.