فوتبال ایران در جاده بی ثباتی؛ نیمکت‌ لیگ برتری یا محله بروبیا؟

او اکنون نیز که روی نیمکت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به عنوان گزینه‌ای جدی برای هدایت سایپا مطرح شده است!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهمترین انتقال سرمربی در این فصل را بدون شک باید حضور رسول خطیبی در تیم تراکتور تبریز دانست. پس از سال‌ها به آرزوی خودش رسید و دوباره مرد اول نیمکت سرخپوشان تبریزی شد. این نیمکت آنقدر برای او جذابیت داشت که قید تیم موفق آلومینیوم را زد و در نیم فصل راهی تبریز شد.

حضور جدید مجیدی روی نیمکت تفاوتی مهم با دفعات قبلی داشت؛ فراز کمالوند که پس از جدایی مجتبی حسینی گزینه‌ای جدی برای هدایت تیم نفت مسجدسلیمان بود، به عنوان مدیرفنی استقلال همکار مجیدی در کادرفنی آبی‌ها شد. البته کمالوند هنگام جدایی از شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرده بود که به احترام هواداران این تیم تا آخر فصل روی نیمکت هیچ تیمی نخواهد نشست. او اکنون نیز که روی نیمکت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به عنوان گزینه‌ای جدی برای هدایت سایپا مطرح شده است!

نگاهی به جدول لیگ نشان می دهد تیم‌هایی که از ثبات روی نیمکت برخوردار بودند، در نتیجه گیری هم موفق‌تر عمل کرده‌اند. سپاهان که در مقطع حساس لیگ قهرمانان آسیا (فصل گذشته) سکان تیم را به دست محرم نویدکیا سپرد، اکنون صدرنشین است و پرسپولیس گل محمدی که شاید با ثبات‌ترین تیم حال حاضر فوتبال ایران باشد باید گوی رقابت را از دست تیم اصفهانی بگیرد.

بیشتر بخوانید:
حسن زاده: درباره محرومیت حاج صفی سازمان لیگ باید اعلام نظر کند
شکوری : امیدواریم سازمان لیگ برای دربی بهترین تصمیم را بگیرد
توضیحات سازمان لیگ در مورد اعلام اسامی محرومان

انتهای پیام /