فولاد – ملوان/ سرمربی موقت جدید مشخص شد

در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم فولاد خوزستان با سرمربی موقت و جدید خود با مصاف تیم ملوان انزلی خواهد رفت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، آخرین مسابقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر روز چهارشنبه در اهواز در حالی برگزارمی شود که فولاد بدون سرمربی است. جواد نکونام در قطر تیم فولاد را رها کرد و به تهران برگشت تا سعید رجبی دستیار او به عنوان سرمربی موقت این تیم در دیدار حساس با الهلال عربستان باشد و  فولادی ها در آن بازی، فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتند و بازنده‌ای سربلند بودند اما اکنون که تیم به تهران برگشته رجبی هم از تیم فولاداستعفا کرد تا این باشگاه بدون سرمربی مقابل ملوان  صف آرایی کند.

گفته می شود مانوئل مربی اسپانیایی فولاد در این مسابقه هدایت فنی را برعهده خواهد داشت و در واقع سرمربی جدید و موقت فولادی ها در اهواز رونمایی می شود این در حالی است که فولاد با جواد نکونام در انزلی 3 بر یک شکست خورد و اکنون نیز ملوان 22 امتیازی فقط دو امتیاز کمتر از فولاد رده نهمی دارد.  اگر فولاد در این مسابقه چهارمین شکست متوالی فصل را متحمل شود ممکن است ملوان  از فولاد هم در جدول بالاتر بایستد.

ملوان در جام حذفی هم شکست خورده و از گردونه رقابت ها کنار رفته ولی آنها  برای بقا در لیگ برتر و حضور در میانه های جدول اهمیت بیشتری نسبت به جام حذفی دارد. با توجه به شرایطی که فولاد دارد احتمال تکرار برد ملوان در اهواز دور از ذهن نیست مگر اینکه سرمربی موقت و جدید فولاد توانسته باشد تیم از هم پاشیده جواد نکونام را متحد و منسجم کند بخصوص اینکه فولادی ها با نکونام در لیگ برتر نتایج دور از انتظار و بدی گرفتند.

برنامه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر:

هفته بیست و یکم؛ گرامیداشت شهید رضایی مجد و شهدای اسفند
سه شنبه ۹ اسفند

هوادار تهران – مس رفسنجان- ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

نساجی مازندران – استقلال – ساعت ۱۶- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

آلومینیوم اراک – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

نفت آبادان- تراکتور تبریز – ساعت ۱۸- ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه 10 اسفند

فولادخوزستان- ملوان انزلی شهدا فولاد ورزشگاه شهدای فولاد ساعت 16

انتهای پیام/