فکری: بالاخره روزگار می چرخد و باز هم به همدیگر نیاز پیدا می‌کنیم

برخی از استقلالی ها تا زمانی که در آن تیم هستند موفقیتش را می خواهند.

🔹آن سالی که از نساجی به استقلال رفتم توافق کردیم و درحال حاضر هم من محکوم شدم که دومیلیارد و سیصد میلیون تومان پول بپردازم که یکی از چک هایم در برج قبلی پرداخت شد و یکی دیگر از چک ها باید تا برج سه پرداخت شود که مشکلی خاصی برایم به وجود نیاید.

وی افزود: در مجموع آن زمانی که از نساجی رفتم مدیر عامل باشگاه استقلال مددی، آقایان خلیل زاده و نظری که‌ عضو هیئت مدیره بودند قبول کرده بودند که تا دو میلیارد پول را به نساجی پرداخت کنند، متأسفانه آقای عبدیان در جلسه مخالفت کرده بود و گفت هر کسی که قبول کرده بیاید و پول را پرداخت کند و ما آن مصوبه را نگرفتیم و در حال حاضر هم باید خودم پول را پرداخت کنم.

فکری ادامه داد: برخی از استقلالی ها تا زمانی که در آن تیم هستند موفقیتش را می خواهند. مثل آقایی که الان معاون باشگاه استقلال است، زمانی که من از نساجی به این تیم آمدم مدیرعامل نساجی بود و تمام این مشکلات را برای من ایشان درست کرده بود و واقعا دوست داشت که به من و استقلال ضربه بزند ولی الان به عنوان معاون باشگاه خودش را به ظاهر استقلالی نشان می‌دهد این افراد اما زمانی که در این تیم نباشند حاضر هستند سر به تن استقلال نباشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: درکل حق من نبود که بخواهم این پول را به نساجی پرداخت کنم اما محکوم شدم و باید این کار را انجام دهم. ای کاش آدم‌ها روزهای گذشته را فراموش نکنند و زمانی که کار از کار گذشت خیلی مسائل را فراموش نکنند. بالاخره روزگار می چرخد و باز هم به همدیگر نیاز پیدا می‌کنیم. اگر این پول حق من باشد خدا در جای دیگری به من برمی‌گرداند. تمام تلاش من این است که روزی حلال برای خانواده‌ام ببرم.

انتهای پیام /

سینا دلاوری