فکری: برای حرفه‌ای شدن فوتبال‌مان یا باید سوار موتور هزار شویم یا لاک پشتی گام برداریم

سرمربی هوادار می‌گوید هدف تیمش بیشتر قرار گرفتن در رتبه تک‌رقمی است تا صدرنشین شدن در جدول لیگ برتر فوتبال.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومنیوم اراک اظهار کرد: رسیدیم به بازی با تیمی که می‌شود گفت رقیب ماست. امیدواریم حداقل امتیاز را کسب کنیم و بازیکنان اگر باهوش باشند، می‌توانیم ۳ امتیاز را بگیریم که اتفاق خوبی برای ماست. تیم حریف، کادر فنی جوان و خوبی دارد و دو بازی خوب را دو هفته قبلی به نمایش گذاشتند. در هفته اول برابر پرسپولیس شایسته شکست نبودند و در هفته دوم هم به پیروزی خوبی رسیدند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بازی تماشاگرپسندی انجام دهیم و در زمین برنده باشیم. رابطه ما با صدر جدول زیاد خوب نیست. ۴ امتیازی که در ۲ بازی قبلی گرفتیم، امتیازات خوبی بود و نگاه ما این است که جایگاه تک‌رقمی در جدول داشته باشیم. زیاد به اتفاقات صدر جدول نگاه نمی‌کنیم اما دوست داریم امتیاز بگیریم. حتی اگر ۳ امتیاز را بگیریم و موقتا صدرنشین باشیم، صدر جدول برای ما نمی‌ماند. آلومینیوم رقیب ماست و ما باید سعی کنیم در این دیدار برنده زمین شویم که این اتفاق خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار اضافه کرد: در راستای حرفه‌ای شدن فوتبال، یا باید سوار موتور ۱۰۰۰ شویم یا حتی لاک‌پشتی هم شده به سمت حرفه‌ای شدن گام برداریم. در بازی با شمس آذر قزوین داوران حتی هدست رادیویی هم نداشتند. باید از داوران تشکر کنیم زیرا با کمترین امکانات قضاوت می‌کنند. در دنیا حتی با وجود استفاده از تکنولوژی، باز هم اشتباه وجود دارد. داوران ما در شرایط اقتصادی و امکانات بد سوت می‌زنند و اشتباهاتشان از بسیاری از داوران کشورهای دیگر کمتر است. با این وجود باید به سمت حرفه‌ای شدن گام برداریم و امکانات را در اختیار داوران قرار دهیم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: یکسری آمارها خوب است اما نباید خیلی به آن توجه کرد. امیدواریم در بازی فردا با تمام تلاش ۳ امتیاز را بگیریم. هر سه نتیجه یعنی برد، باخت یا مساوی ممکن است رقم بخورد. دوست دارم در آخر حداقل امتیاز یا حداکثر را کسب کنیم.

محمود فکری درباره بدون تماشاگر بودن این دیدار بیان کرد: استادیوم دستگردی به خاطر این که داخل شهرک اکباتان است، امکاناتی مثل پارکینگ را در اختیار ندارد و همین باعث می‌شود بازی بدون تماشاگر باشد. حتی اگر ۱۰۰۰ نفر هم بیایند و پارکینگ نباشد، در نظم همان شهرک اختلال به وجود می‌آید. امیدوارم استادیوم‌های مناسبی در تهران ساخته شود.

او درباره نقل و انتقالات تیمش هم گفت: بهتر از توانایی و بودجه باشگاه بازیکن جذب کردیم. شاید بازیکنی با قراردادی ۳ یا ۴ میلیاردی جذب کردیم اما کیفیتشان از ۴ میلیارد بهتر است. امیدوارم نتیجه‌گیری ما بهتر باشد. در بحث بودجه، تیم شانزدهم جدول هستیم اما در نتیجه امیدواریم خیلی خوب عمل کنیم. هنوز به صورت ۱۰۰ درصدی نقل و انتقالات ما تمام نشده و ممکن است بازیکنی به تیم ما اضافه شود.

سرمربی هوادار در ادامه اظهار کرد: شاید در سال‌های گذشته باشگاه‌هایی مثل بانک ملی، راه‌آهن و آرارات بازیکن‌ساز بودند. تیم ما هم همین شرایط را دارد. از این که تیم طرفدار ندارد ناراحت نیستم اما همین که پایگاهی برای خود درست کند، صاحب هوادار هم خواهد شد. امیدوارم رسانه‌ها از این تیم‌هایی که بازیکن‌ساز هستند حمایت کنند نه این که مثل راه‌آهن و بانک ملی نابود شوند و غصه آنها را بخوریم. باید تا حیات دارند، از این تیم‌ها حمایت شوند. قرار نیست جوان‌های خود را در این باشگاه نگه داریم و این بازیکنان قرار است به فوتبال ما اضافه شوند.

او درباره شکایتش از باشگاه سایپا هم گفت: یکی از حسرت‌های من این است که نتوانستم در سایپا بمانم و به صورت ورزشی این تیم را بالا بیاورم. یکی از شانس‌های دومی بودیم و تیم به صورت کاملا ورزشی و فوتبالی بالا می‌آمد. یکسری تصمیماتی که گرفتند، حرفه‌ای نبود اما به هر حال آن‌ها هم به دنبال گرفتن حق و حقوق خود هستند. یکی از اصلی‌ترین حقوق ما این بود که می‌خواستیم تیم را به لیگ برتر صعود دهیم و بعد از ۶ ماه در خصوص حقوق مالی ما این رای را دادند.

فکری ادامه داد: من یک طلب از نفت مسجدسلیمان داشتم و چک برگشت خورد. ما توقع داریم با این رفتارها برخورد شود زیرا همین مدیرها به تیم‌های بزرگ‌تر می‌آیند و همین کارها را می‌کنند و بحث شکایت بازیکنان خارجی پیش می‌آید و این مدیران یاد می‌گیرند که دیگر از این کارها نکنند. من از نفت مسجدسلیمان شکایت کردم و حکم هم گرفتم و به خاطر رفاقتی که داشتیم و آنها می‌خواستند با عنایتی قرارداد ببندند، ما چک گرفتیم و همان هم وصول نشد و برگشت خورد. بعد از آن هم جواب زنگ ما را ندادند. امیدوارم دوستان فضا را همین گونه دوستانه نگه دارند و از کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت می‌خواهم محکم‌تر برخورد کنند تا حق ما ضایع نشود.

انتهای پیام