فکری: بعد از یک برد بازیکنان ما یا دنبال مرخصی بودند یا خوب تمرین نکردند!

محمود فکری، سرمربی هوادار تهران، در نشست خبری پس از بازی ملوان از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و از آن‌ها درخواست کرد زندگی حرفه‌ای داشته باشند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، محمود فکری، سرمربی تیم هوادار پس از شکست تیمش مقابل ملوان بندر انزلی گفت: جا دارد به تیم حریف تبریک بگویم. بازی بسیار خوبی ارائه‌ دادند. ما شایسته باخت سنگین‌تر بودند. شخصیت تیمی‌ بچه‌ها گم شده است. فکر کردند همه چیز تمام شده است یا دنبال مرخصی بودند یا در این یکی دو هفته تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم. در بازی دوستانه خوب نبودیم. متاسفانه هرچه گفتیم گوش شنوایی نبود و باید در این بازی شکست می‌خوردیم. باید خوشحال باشیم که گل‌های بیشتری دریافت نکردیم. امیدوارم بچه‌ها زود به خودشان بیایند و باشگاه برای آن‌ها زحمت می‌کشد.

شرایط طبیعی نیست

او ادامه داد: باشگاه سعی دارد امکانات در حد توان را برای بازیکنان بگذارد. در دریافتی‌ها نه تنها عقب نیستیم، بلکه جلو هم هستیم. از مدیریت هم تشکر می‌کنیم ولی این جواب تلاش باشگاه نیست. شاید به خاطر تعطیلات لیگ شاید مجبور باشیم بازیکنان مصدوم را بازی بدهیم و همین کار را یک مقدار خراب می‌کند ولی این همه نمی‌تواند بهانه‌ای باشد که فقط برای ما باشد. بازیکن باید توجه بیشتری به زندگی‌اش داشته باشد و سروسامان بدهد. اینکه این اندازه مصدوم داریم یک مقدار طبیعی نیست و مشکلی وجود دارد. بازیکنان باید یک مقدار بیشتر به زندگی‌شان برسند و باید وقتی از آن‌ها استفاده می‌کنیم سالم باشند و کارایی داشته باشند. ما در هر بازی یا حین بازی مصدوم داریم یا قبل از بازی آسیب می‌بینند. امیدوارم شکل زندگی بازیکنان به طوری باشد که همه آن‌ها را سالم در اختیار داشته باشیم.

امیدوارم دل بازیکنان به حال باشگاه بسوزد

او درباره اینکه چرا باشگاه و کادرفنی روی بازیکنان کنترل کافی ندارد، گفت: ببینید فکر نمی‌کنم حتی در دنیا هم لحظه به لحظه بازیکنان را کنترل کنند. فرهنگ سازی بین بازیکنان می‌داند که چطور کار کند و بازی کند. چه وقتی ما بازی می‌کردیم و چه الان اینطور نیست که بازیکنان را لحظه به لحظه کنترل کنید. اینطور باید لحظه به لحظه بازیکنان بزرگ دنیا را فیلمبرداری و کنترل کنید. ما که دوربین مداربسته نداریم. بازیکن باید بداند که باید کیفیت خوبی داشته باشد. شاید پیش بیاید که بازیکن یک یا دو بار آسیب ببیند ولی نه اینطور که هر لحظه نگران آسیب دیدگی باشیم. ما نمی‌توانیم هر لحظه بازیکنان را کنترل کنیم. ما تجربیاتی را که داریم منتقل می‌کنیم. بقیه برعهده بازیکنان است که از بدن خود محافظت کنند و اگر نتوانند درست زندگی کنند هم خودشان و هم باشگاه ضرر می‌کنند. وظایف بازیکنان از عهده ما به دور است و نمی‌توانیم کنترل کامل زندگی آن‌ها را داشته باشیم. امیدواریم که بازیکنان‌ دل‌شان به حال خودمان و باشگاه بسوزد. باید از سرمایه و آبروی باشگاه دفاع کنند.

سرمربی تیم هوادار درباره حضور تماشاگران ملوان روی سکو گفت: حضورشان تاثیری نداشت. به هر حال در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم هر چه در ورزشگاه‌ها تماشاگر بیاید و پر شود آن شور بازی بیشتر می‌شود و بازیکنان انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. تعداد هوادارانی که امروز در  ورزشگاه بودند تاثیری روی بازی نداشتند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

فکری درباره اینکه تیمش در بازی خارج از خانه بهتر بازی می‌کند، گفت: نمی‌دانم چرا اینطور است، باید روی این قضیه بیشتر کار کنیم. این اتفاقی است که باید بیشتر روی آن کار شود. قدرت تیم ما در حدی نیست که در زمین خودی یا حریف فشار مضاعف بیاوریم و باز بازی کنیم. به همین دلیل در زمین خودی باز بازی می‌کنیم ولی به حریف فرصت می‌دهیم و اشتباه می‌کنیم که گل دریافت می‌کنیم. در اکثر شکست‌های ما همین اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/