فکری: مقابل استقلال هم میتوانستیم برنده باشیم اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار به تمجید از عملکرد بازیکنانش در 2 بازی اخیر پرداخت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، محمود فکری پس از تساوی 3 بر 3 هوادار مقابل گل گهر، اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم. در این بازی و مقابل استقلال، بازی خیلی خوبی از خودشان ارائه دادند. نشان دادند فوتبال بازی می‌کنند. سرعت خوبی به بازی می‌دهیم و نمایش قشنگی داریم.

وی افزود: در بازی با استقلال اگر برخی بدشانسی‌ها نبود حقمان بود با امتیاز از زمین خارج شویم. امروز هم با توجه به شکل بازی که ارائه دادیم، 3بار عقب افتادیم اما هر 3بار جبران کردیم. 2 تیم موقعیت‌های دیگری هم داشتند. بازی خیلی قشنگی شد و بیننده‌ها واقعا لذت بردند. شاید یکی از بازی‌های زیبای این هفته بود. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم. نشان می‌دهند شخصیت تیمی که می‌خواهیم در حال شکل گیری است و این شخصیت اگر به وجود بیاید یقه همه تیم‌ها را می‌توانیم بگیریم.

سرمربی هوادار تصریح کرد: اتفاق خیلی خوبی برایمان افتاد. در زمین گل گهر که یکی از تیم‌های با تشکیلات و با نظم است. چندین سال است شکل خیلی خوب در فوتبال ما دارد. بازیکنان و مدیریت بسیار خوبی دارد. بازی کردن در این زمین وامتیاز گرفتن در این هوا و ارتفاع، کار خیلی سختی است که بچه‌های ما امروز انجام دادند. بابت این بازی مردانه از ان‌ها تشکر می‌کنم. با با تمام وجود بازی کردند. در هفته‌های آینده می‌توانیم نتایج بهنری بگیریم.

وی افزود: ان‌شاالله این روند را ادامه بدهیم. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم با وجود شما نباید نگران انتهای جدول باشم. نگاه من باید به نیمه بالای جدول باشد. ان‌شاالله با تلاش و یکدلی بیشتر این اتفق بیفتد. اتفاقی که در تیم ما درحال رخ دادن است. تیم یکدستی شده‌ایم.  امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و هوادار جایگاه بهتری در جدول پیدا کند و بازی‌های قشنگی که ارائه می‌دهد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/