فکری: می توانیم ملوان را شکست دهیم

سرمربی تیم هوادار تهران گفت: تیم ملی ایران در دیدار مقابل هنگ‌کنگ نگران کننده بازی کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، محمود فکری در نشست خبری پیش از مسابقه با ملوان انزلی اظهار داشت: ابتدا باید روز پرستار رو تبریک بگویم هرچند چند روزی از روزشان گذشته است. به ملوان و کادرفنی و باشگاه و مردم انزلی بخاطر نتایجی که گرفتند تبریک می‌گویم و حق این شهر و تیم است که خوب باشند. بازی سخت و قشنگی خواهد شد. ملوان خوب نتیجه گرفته و ما هم در ۴ بازی گذشته خوب کار کردیم و برد هم داشته باشیم و اگر مانند بازی‌های گذشته انگیزه داشته باشیم می‌توانیم 3 امتیاز را بگیریم‌ حق باشگاه‌مان را باید در جدول به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه چرا فردا بازی بدون تماشاگر است، گفت: تماشاگران زیبایی و نگین انگشتری فوتبال هستند، اما اینکه فردا بازی بدون تماشاگر است ما مقصر نیستیم. شاید علتش ورزشگاهی باشد که یکسری سرویس‌های لازم برای تماشاگران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد یا کم دارد. این ورزشگاه پارکینگ ندارد و داخل شهرک است. به همین دلیل بازی بدون تماشاگر است و ما مقصر آن نیستیم. اتفاقا ما امتیازاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که ما در این فصل به دست آورده‌ایم، اکثرش در خانه حریفان بوده و مقابل تماشاگران حریف بازی کرده‌ایم و امتیاز گرفته‌ایم. بازیکنان خودمان هم دوست دارند که این اتفاق بیفتد و بازی با تماشاگر باشد، اما مشکل شرایط ورزشگاه است. اگر بتوانیم تماشاگر داشته باشیم، در خانه هم می‌توانیم درآمدزایی کنیم و هم از حضور تماشاگران استفاده کنیم.

فکری در مورد تحلیلش از وضعیت تیم هوادار گفت: ما دو هفته اول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوب شروع کردیم و 4 امتیاز گرفتیم، اما به دلیل وقفه‌هایی که در لیگ پیش آمد دچار افت شدیم و نتوانستیم امتیازات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم و در امتیازگیری خوب نبودیم، اما در 4 بازی اخیر هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و هم از نظر امتیازگیری، عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد وضعیت تیم ملی گفت: مقابل هنگ کنگ برد خوبی به دست آوردیم، اما در آن مسابقه یکسری اتفاقات رخ داد که تیم ملی نتوانست قدرت تیمی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان بدهد، آن هم درحالی‌که 4 گل به حریف زدیم، اما یکسری موقعیت‌ها به تیم هنگ کنگ دادیم که خوب نبود و نگران‌کننده بود. حریف در عمق دفاع ما حرکت می‌کرد که خوشبختانه به هوشیاری مدافعان، آن حملات دفع شد، اما در بحث مالکیت توپ هم نگرانی داشتیم و پاس‌هایمان به 4 یا 5 ضرب نمی‌رسید و این نگران‌کننده بود. پس از آن به بازی با ازبکستان رسیدیم که در آن بازی امتیاز دادیم و کار سخت شد. تیم ملی بازیکنان خوبی دارد و ما جزو 5-4 تیم خوب آسیا هستیم که هم می‌توانیم به جام  جهانی صعود کنیم و هم در جام ملت‌های آسیا مدعی خواهیم بود و از این بابت نگرانی وجود ندارد و با برنامه‌ریزی خوب و درست حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی در مورد اینکه هوادار 8 امتیاز از 10 امتیازش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خارج از خانه گرفته، گفت: بله، همین طور است که می‌گویید. البته ما در بازی‌های خانگی‌مان می‌توانستیم خوب امتیاز بگیریم. در بازی با آلومینیوم باید امتیاز کامل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گرفتیم که بازی مساوی شد. مقابل تراکتور هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم. در بازی با فولاد حریف بعد از 4 باخت پیاپی آمده بود که یک مساوی بگیرد و نوار باخت‌هایش قطع شود، اما ما آنقدر بد بازی کردیم و سپس 10 نفره شدیم و به  حریف هم پنالتی دادیم و شکست خوردیم. اگر در بازی‌های خانگی امتیاز می‌گرفتیم، اکنون در وضعیت بهتری بودیم و جایگاه‌مان در جدول شرایط بهتری داشت.

فکری در مورد استفاده از جوانان در تیمش گفت: ما جوانان خوبی داریم که کم‌کم به تیم اضافه می‌شوند. آنها اگر تمرکز داشته باشند و روندشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهند، می‌توانیم از آنها خیلی استفاده کنیم و می‌توانند در نیم فصل دوم به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد حذف تیم نوجوانان ایران در جام جهانی اظهار داشت: این تیم خوب نتیجه گرفت. باید به کادر فنی و بازیکنانشان خسته نباشید بگوییم. در بازی با مراکش هم می‌توانستیم بازنده نباشیم، اما بدن بازیکنان تحلیل رفته بود که شاید به خاطر نداشتن امکانات ریکاوری است. ما اگر تجهیزات ریکاوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کامل داشتیم، می‌توانستیم بازیکنانمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهتر برای بازی‌های بدی آماده کنیم. بازیکنان توان‌شان کم شد و شادابی لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشتند. هر چند می‌توانستیم با شکست مراکش به مراحل بالاتر هم صعود کنیم.

فکری در مورد ارشا شکوری دروازه‌بان تیم نوجوانان که عضو هوادار است، گفت: ارشا در یک بازی دوستانه مقابل ذوب آهن بازی کرد. در آنجا متوجه شدم می‌توانیم به این بازیکن اعتماد کنیم و بدون ترس از او استفاده کنیم، زیرا خیلی با اعتماد به نفس کار می‌کرد. امیدوارم او مسیرش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اشتباه انتخاب نکند. هادی شکوری پدرش از فوتبالیست‌های بزرگ بوده و می‌تواند به عنوان مشاور خوب برای ارشا کار کند تا او یک گلر خوب در آینده شود که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در مورد وضعیت بابک مرادی گفت: بابک مرادی داستانش با هوادار تمام شده است و در اختیار باشگاه است و باشگاه باید برایش تصمیم بگیرد و خود مرادی هم می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. در حال حاضر او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تیم کنار گذاشته‌ایم، دلیلش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم اینجا مطرح نکنیم بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد درگیری که در بازی تدارکاتی با ساکت الهامی داشت، گفت: قوانین بازی‌های تدارکاتی بازدارنده نیست. نگاه من هم به بازی‌های تدارکاتی، نگاه یک تمرین خوب است و نتیجه اصلاً برایم اهمیت ندارد، ولی می‌خواهیم با توجه به وقفه‌های لیگ با تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم تا در شرایط مسابقه باقی بمانیم. در بازی با مس رفسنجان هم آن قدر نتیجه برایم مهم نبود که خودم در گوشه کرنر نشسته بودم و یکی از مربیان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لب خط فرستاده بودم تا دستورات تاکتیکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکنان بگوید، اما برخی دوستان نتیجه برایشان خیلی مهم است. بهتر است که این گونه نباشد و اگر تنش از روی نیمکت به داخل زمین راه پیدا کند، ممکن است آسیب‌دیدگی بازیکنان هم بیشتر شود. ما به اندازه کافی مصدوم داریم. یک لشگر آسیب‌دیده داریم. بهتر است که در بازی‌های دوستانه بیشتر بهم احترام بگذاریم. نگاه من هم به بازی تدارکاتی، نگاه تمرین خوب است.

به گزارش فارس، فکری در خلال مصاحبه‌اش نام تیم‌ هنگ کنگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کرده بود و بعد گفت: امیدوارم این مسئله مثل اتفاقی که چند سال پیش برایم رخ داد، نشود که من اصحاب رسانه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر عصبانیت هنگام مصاحبه، اسباب رسانه گفتم و فردوسی پور خیلی این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بولد کرد. اکنون هم میثاقی همین کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کند که امیدوارم این مسئله آن‌طور نشود!

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌