فکری: هوادار مستحق این است که در نیمه بالای جدول باشد

سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید دیدار تیمش برابر نفت آبادان جاندار و قشنگ بود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  محمود فکری پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار قشنگ و جانداری بود. موقعیت‌های زیادی در هر دو نیمه روی دروازه دو تیم ایجاد شد. شاید هواداران نفت از باخت ناراحت باشند اما در مجموع بازی قشنگی بود.

وی افزود: خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم. بازیکنانم با تمام وجود تلاش کردند و جنگیدند و توانستیم تک گلمان را حفظ کنیم. البته متاسفانه در این بازی هم یکسری آسیب دیدگی برای بازیکنانم به وجود آمد و کمی داشت کار ما را مثل بازی با استقلال خراب می‌کرد که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. همچنین با تعویضی که بین دو نیمه داشتیم، فرصت‌های تعویضمان را از دست ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: در نیمه دوم هم می‌دانستیم که حریف به ما فشار می‌آورد و شاید در عقب نظم تیمشان را از دست بدهند و همین برای ما فرصت ایجاد کند. به همین خاطر تیممان را کمی عقب کشیدیم و به فکر ضد حمله بودیم که خدا را شکر توانستیم از این برنامه به یک گل دیگر برسیم. البته موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: نفت هم بازی خیلی خوب و قشنگی ارائه داد و فشار زیادی همراه به موقعیت زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و خوش شانس بودیم که برخی توپ‌هایشان در چارچوب نبود و آنهایی را هم که در چارچوب بود حقیقی مهار کرد. خدا را شکر که توانستیم پس از سه، چهار بازی خوب به برد برسیم. البته مستحق بودیم که زودتر به گل برسیم.

فکری عنوان کرد:  ما حقمان بود که تا این جای لیگ امتیازهای بیشتری کسب کنیم که در این بازی به حقمان رسیدیم. امیدوارم این فضا را حفظ کنیم و در ادامه تلاش بیشتری داشته باشیم. جایگاه تیم هوادار نیمه دوم جدول نیست. ان‌شاءالله بازیکنانم با تلاش و همدلی بیشتر بتوانند تیم را به رتبه‌های بالاتر برسانند.

وی در واکنش به سوالی درباره هم اندازه نبودن دو نیمه زمین چمن نیز گفت: ظاهرا در رسانه‌ها عنوان شده که ۱۰ تا ۱۱ متر اختلاف وجود داشته است که چنین چیزی نبود و اختلاف زیاد نبود. جا دارد از مسئولان برگزاری مسابقات تشکر کنم. در یک جاهایی ممکن است اشتباهاتی صورت بگیرد که عمدی نبود که به سود نفت آبادان باشد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره داوری هم خاطرنشان کرد: در مجموع داوری خوب بود و بازی را به خوبی کنترل کرد. اگر هم اشتباهی صورت گرفت برای دو تیم بود. پنالتی‌هایی که نفت معتقد بود به سود آنها گرفته نشد، به نظرم پنالتی نبودند. البته ما دور بودیم و باید صحنه‌ها را ببینیم. تیم داوری امروز خیلی خوب بود و هفته گذشته هم تیم داوری بازی ما خوب کار کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی سرمربی نفت آبادان همچون نشست خبری پیش از بازی، در کنفرانس خبری بعد از بازی با هوادار شرکت نکرد.

انتهای پیام/