فیروزپور: روی اشتباه خودم مدال طلا را از دست دادم/ خوشحالم دست خالی برنگشتم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدصادق فیروزپور درباره کسب مدال برنز وزن 70 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان گفت: تمام حریفان با آمادگی کامل آمده بودند و من هم شرایط بدنی خوبی داشتم، اما متاسفانه در دیدار مقابل کشتی‌گیر مولداوی روی اشتباه خودم باختم و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست دادم.

وی ادامه داد: سال آینده نیز در رده سنی جوانان هستیم و امیدوارم بتوانم به عضویت تیم ملی درآیم و این مدال را به طلا تبدیل کنم. خوشحالم که با دست خالی برنگشتم و موفق به کسب مدال برنز شدم، امیدوارم مربیانم هم از من رضایت داشته باشند و توانسته باشم پاسخ خوبی به اعتماد آنها داده باشم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جوانان جهان درباره شکست نزدیک مقابل نماینده مولداوی تصریح کرد: همه چیز خوب پیش می‌رفت و سوار بر کشتی بودم، اما متاسفانه روی اشتباه خودم نتیجه را واگذار کردم. اگر کمی دقت می‌کردم و با تمرکز بیشتری کشتی را اداره می‌کردم به راحتی فینالیست بودم، اما متاسفانه نشد.

در وزن 70 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر سیمون ووتکوفسکی از لهستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل سنجردوسجانوف از قزاقستان با نتیجه 6 بر یک پیروز شد. فیروز پور در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی آرمان آندراسیان از ارمنستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل واسیلی دیاکون از مولداوی در یک کشتی نزدیک با نتیجه 5 بر 5 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. فیروزپور در دیدار رده‌بندی اشرف آشیروفاز آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

منبع: فارس