فیفا تایید کرد، زلاتکو و ایگور نپذیرفتند

حالا این اتفاق باعث شده مدیران باشگاه پرسپولیس در تکاپو باشند تا مشکل را هر چه سریعتر حل کنند براساس آخرین فرصت ۳۰ روزه که کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس داده این باشگاه فقط تا ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) فرصت دارد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فیفا برای پرداخت پول به طلبکاران باشگاه پرسپولیس زمان مشخصی را تعیین و ضمانت‌های لازم را ارائه نمی‌دهد به همین خاطر مربیان سابق کروات پرسپولیس براین باورند اگر پرونده از جریان رسیدگی در کمیته انضباطی خارج شود شاید تا یک سال دیگر هم نتواند به پولشان برسند.

حالا این اتفاق باعث شده مدیران باشگاه پرسپولیس در تکاپو باشند تا مشکل را هر چه سریعتر حل کنند براساس آخرین فرصت ۳۰ روزه که کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس داده این باشگاه فقط تا ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) فرصت دارد تا مطالبات مربیان سابق خود را بپردازد تا از محرومیت نقل و انتقال تیم در امان باشد. البته هنوز مشخص نیست در این مدت زلاتکو و ایگور فرم‌های فیفا را تکمیل نکنند از نظر حقوقی چه روندی در انتظار آنها خواهد بود. اگر قرار باشد باشگاه پرسپولیس به غیر مابقی پول برانکو مجبور باشد مطالبات ایگور و زلاتکو را خودش بپردازد قاعدتا مشکلات حال حاضر پرسپولیسی‌ها دو چندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

دنیس اکرت در پرسپولیس؟ بعید است

حسین پور: برایم مهم است که کادرفنی پرسپولیس و هواداران راضی باشند

علی پروین: دوست دارم دربی پرگل و پرسپولیس برنده باشد