فینال لیگ قهرمانان آسیا / پرسپولیس یک – اولسان هیوندای ۲

دو تیم فوتبال پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، 

ترکیب پرسپولیس :

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، بشار رسن و مهدی عبدی

ترکیب اولسان :

جو سو هوک، کیم تائه هوآن، کیم کی هی، بولتوییش، پارک جو هو، شین جین هو، یون بیت گارام، وون دو جائه، لی چونگ یو، کیم این سانگ و جونیور نگرائو

گزارش بازی :

امید عالیشاه با حرکت سریع ار جناح چپ در دقیقه ۷ به بشار رسن پاس داد و ارسال او روی دروازه کره ای ها از روی سر عبدی رد شد و به بیرون رفت.

پاس پشت پای زیبای نگرائو در دقیقه ۹ و در پی حمله خطرناک اولسان منجر به شوت زنی یون بیتگارام از پشت محوطه جریمه شد که با تیرک عمودی دروازه حامد لک برخورد کرد و و به بیرون رفت.

شوت روی پای نوراللهی در دقیقه ۱۳ به پای مدافع کره ای برخورد کرد و برای پرسپولیس یک کرنر رقم خورد.

ارسال دقیق لی چانگ‌یونگ در دقیقه ۱۸ از سمت راست و پس از نفوذ او به نگرائو رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از روی دروازه پرسپولیس عبور کرد.

شوت محکم و ناگهانی بیتگارام در دقیقه ۲۲ با واکنش حامد لک برگشت داده شد.

ضربه سر جونیور در دقیقه ۲۳ روی توپ ارسالی به اوت رفت.

سید جلال در دقیقه ۴۲ پاس بلندی از میانه زمین به پشت مدافعان اولسان هیوندای به مهدی عبدی داد که دریبل سرپای او را بولتویس اجازه نداد تبدیل به موقعیت جدی شود و توپ را به کرنر زد.

اشتباه مدافعان اولسان در یک پاس رو به عقب در دقیقه ۴۵ باعث شد تا مهدی عبدی صاحب توپ شود و شوت او با برخورد به پای دِیو بولتویس تبدیل به گل شد.

خطای احمد احمد نوراللهی روی یون بیتگارام در دقیقه ۴۵+۲ در محوطه جریمه پرسپولیس را داور پنالتی نگرفت اما پس از اعتاض بازیکنان کره ای و استفاده از VAR داور پنالتی را اعلام کرد.

پنالتی بدست آمده برای اولسان در دقیقه ۴۵+۴ را جونیور با شوت محکم زد که حامد لک آن را گرفت اما در ریباند مهاجم برزیلی توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند.

خطای هند بسیار عجیب مهدی شیری در دقیقه ۵۳ روی توپ ارسالی از سمت راست زمین را داور با استفاده از کمک داور ویدئویی پنالتی اعلام کرد.

جونیور دومین پنالتی بدست آمده برای تیمش را در دقیقه ۵۵ با شوت به سمت راست خود به گل تبدیل کرد.

ضربه سر جین هو در دقیقه ۵۸ روی ارسال کیم تائه هووان از جناح راست از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

ضربه سر عبدی روی سانتر عالیشاه در دقیقه ۶۲ موقعیت خوبی برای پرسپولیس بود امل پرچم کمک داور از قبل بالا بود و آفساید اعلام شد.

ارسال دقیق آقایی در دقیقه ۶۳ منجر به ضربه سر عبدی شد که به سر بولتویس برخورد کرد و به کرنر رفت اما داور قطری کرنر اعلام نکرد.

شوت احمد نوراللهی در دقیقه ۶۷ و از پشت محوطه را را جو سوهوک در دو مرحله جمع کرد.

ارسال تند و تیز عالیشاه از کرنر سمت چپ زمین در دقیقه ۶۹ به محوطه جریمه اولسان را جو سوهوک توپ را دفع کرد و در ریباند هم شوت شیری بازگشت داده شد.

ارسال دقیق رسن از کرنر در دقیقه ۷۵ به سوهوک رسید.

شوت‌زنی کیم این‌سانگ در دقیقه ۷۸ از پشت محوطه جریمه را حامد لک به خوبی توپ را دراختیار گرفت.

نوراللهی در دقیقه ۸۵ در محوطه جریمه اولسان هیوندای سرنگون شد که داور پس از کمک گرفتن از VAR اعتقاد به ادامه بازی دارد.

ارسال عالیشاه در دقیقه ۹۰ و سپس ضربه سر تماشایی احمد نوراللهی از سمت راست زمین با واکنش تماشایی دروازه‌بان اولسان به کرنر رفت.