فینال لیگ قهرمانان اروپا/ رئال مادرید یک لیورپول صفر/ کهکشانی ها باز هم بر بام اروپا ایستادند

تیم های فوتبال رئال مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس امشب از ساعت 23:30 دقیقه دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دیدار فینال به مصاف تیم فوتبال لیورپول رفت.

ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید:

تیبو کورتوا، دنی کارواخال، داوید آلابا، ادر میلیتائو، فرلاند مندی، کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، فدریکو والورده، کریم بنزما، وینیسیوس جونیور.

ترکیب تیم فوتبال لیورپول :

آلیسون بکر-فندایک-کوناته-آرنلود- روبرتسون- تیاگو – فابینیو – هندرسون-صلاح – مانه-لوئیز دیاز

لحظات حساس نیمه اول :

نیمه اول بازی بازی در ابتدا متعادل پیگیری شد و تیم فوتبال لیورپول آرام آرام نبض بازی را در اختیار گرفت و در فاصله 5 دقیقه 2 بار توسط محمد صلاح تا آستانه باز کردن دروازه تیم فوتبال رئال مادرید پیش رفت اما هر بار تیبو کورتوا موفق شد این ضربات را مهار کند و دروازه کهکشانی ها را بسته نگه دارد.

سادیو مانه یکبار از پشت محوطه جریمه موفق به شوت زنی شد و باز هم کورتوا این توپ را با کمک تیر دروازه مهار کرد و لیورپول باز هم در باز کردن دروازه تیم فوتبال رئال مادرید ناکام ماند

در دقایق انتهایی بازی تیم رئال مادرید موفق شد توپ و میدان را در اختیار بگیرد و کریم بنزما روی آشفتگی دفاع تیم لیورپول موفق شد دروازه این تیم راباز کند و در ادامه داور با استفاده از ویدیو چک این گل را مردود کرد و بازی در نیمه اول با حساب صفر بر صفر بدون گل به پایان رسید.

لحظات حساس نیمه دوم :

نیمه دوم بازی تیم فوتبال رئال مادرید تیم برتر میدان بود و در دقایقی از بازی لیورپول روی حرکات محمد صلاح موقعیت هایی بدست اورد اما روی یک ضد حمله تیم فوتبال رئل مادرید روی پاس فدریکو والورده موفق شد توس وینیسیوس جونیور به گل برسد و بازی 1 بر صفر شد.

در ادامه بازی تیم فوتبال لیورپول نبض بازی را در دست گرفت و حملات زیادی روی دروازه تیم فوتبال رئال مادرید انجام داد اما باز هم درخشش تیبو کرتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید مانع از گلزنی تیم لیورپول شد و بازی با همان نتیجه 1بر صفر جریان یافت.

در ادامه و در 5 دقیقه وقت اضافه تیم فوتبال رئال مادرید باز هم از تک گل خود محافظت کرد و در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

بیشتر بخوانید:
پیش بازی فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا + فیلم
علیپور: هدفم بازی در لیگ قهرمانان اروپا است
تیاگو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

انتهای پیام/