لحظه به لحظه با فینال لیگ قهرمانان اروپا| منچستر سیتی صفر چلسی یک

دیدار نهایی تیم های فوتبال منچستر سیتی و چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 دقیقه آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار فنیال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم های فوتبال چلسی و منچستر سیتی از دقایقی قبل آغاز شد.

ترکیب دو تیم :

ترکیب منچسترسیتی: ادرسون، کایل واکر، روبن دیاس، جان استونز، اُلکساندر زینچنکو، ایلکای گوندوغان، کوین دبروینه، برناردو سیلوا، ریاض محرز، فیل فودن و رحیم استرلینگ.

ترکیب چلسی: ادوارد مندی، ریس جیمز، آنتونیو رودیگر، تیاگو سیلوا، سزار آسپیلیکوئتا، بن چیلول، جورجینیو، انگولو کانته، میسون ماونت، کای هاورتس و تیمو ورنر.

دقایق حساس نیمه اول :

تیم فوتبال منچستر سیتی در ابتدای بازی و روی حرکات تکنیکی رحیم استرلینگ بارها روی دروازه چلسی هجوم آورد و این تیم را وادار به عقب نشینی کردو این روال تا دقیقه 10 بازی ادامه یافت .

پس از این تیم فوتبال چلسی کمی از لاک دفاعی خارج شد و روی دروازه تیم منچستر سیتی خیمه زد و روی یک صحنه تیمو ورنر در محوطه جریمه ضربه خطرناک این بازیکن به کنار دروازه منچستر سیتی برخورد کرد.

تیم فوتبال منچستر در ادامه روی فرار رحیم استرلینگ باز هم در موقعیت مناسب قرار گرفت و پاس این بازیکن در شرایط آفساید به دی بروینه رسید .

چلسی باز هم در ادامه بازی مالکانه روی محوطه جریمه تیم منچستر خیمه زد و مدافعان منچستر را به زحمت انداخت اما سودی از این حملات نبرد.

کای هاورتز مهاجم آلمانی تیم فوتبال چلسی موفق شد در دقیقه 42 بازی روی یک فرار زیبا دروازه بان تیم منچستر را جا بگذارد و دروازه خالی را باز کند و چلسی 1 بر صفر پیش افتاد.

نیمه اول با حساب 1 بر صفر به سود چلسی خاتمه یافت.

دقایق حساس نیمه دوم:

تیم فوتبال منچستر سیتی این نیمه را با چهره هجومی آغاز کرد و در بیشتر دقایق توپ و میدان در اختیار این تیم بود اما باز هم دفاع منسجم تیم فوتبال چلسی مانع از گلزنی این تیم شد .

برخورد شدید رودیگر با کوین دی بروینه باعث مصدومیت این بازیکن شد و کاپیتان منچستر سیتی از بازی خارج شد .

تاکتیک های گواردیولا در نیمه دوم هم به ثمر ننشست و تیم چلسی به خوبی بازی را اداره کرد.

ارسال های تیم منچستر از جناحین هم توسط مدافعات چلسی دفع شد و منچستر در گلزنی ناکام ماند.

تعویض های گواردیولا نیز برای منچستری ها سودی نداشت.

در دقیقه 91 بازی در شلوغی جلوی دروازه چلسی مدافعان این تیم با دستپاچگی توپ را دفع کردند.

داور این بازی 7 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

در پایان این بازی جذاب چلسی با توخل موفق شد به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و گواردیولا باز هم رد فتح جام با منچستر ناکام ماند.

بیشتر بخوانید:
دست بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا کوتاه ماند
دورتمند در لیگ قهرمانان اروپا صاحب رکوردی جدید شد
طارمی در میان شگفتی سازان لیگ قهرمانان اروپا از نگاه رسانه فرانسوی

انتهای پیام/