قائم مقام پدیده: جای تعجب است که چرا مدیران پرسپولیس نگران پرونده‌شان نیستند

باشگاه پرسپولیس به باشگاه پدیده ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون بدهکار است اما متاسفانه نه تنها اقدامی به پرداخت این پول نمی‌کند بلکه مدام وعده‌هایی می‌دهد که هیچ‌کدام عملی نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حیدرپور قائم مقام باشگاه پدیده گفت: درخواست ما از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال این است که هرچه سریعتر این مشکل را رسیدگی و برطرف کنند؛ ۱۰ روز از حکم کمیته استیناف گذشته و قانون همه چیز را مشخص کرده است. بارها نامه زدیم اما دوستان پرسپولیسی کوچک‌ترین اهمیتی به آن نمی‌دهند و گویا مطمئن هستند هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پرسپولیس هفته آینده با ما بازی دارد، آنها نه پول می‌دهند و نه مذاکره می‌کنند. 2 سال از زمان اجرای تعداتشان سپری شده است و با توجه به اینکه روزانه می‌بایست ۱۰ میلیون تومان جریمه بدهند در حال حاضر باید حدود ۷ میلیارد تومان پرداخت کنند.

وی افزود: جای تعجب است که چرا مدیران پرسپولیس نگران پرونده‌شان نیستند و انگار مطمئن هستند مشکلی برایشان پیش نمی‌آید. قصد شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و یا فیفا را نداریم چرا که مطمئن هستیم این پرونده این قدر ضمانت اجرایی دارد که داخل ایران حل شود.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی پدیده – سپاهان + فیلم
سید عباسی: نظرم را درباره خاطیان به باشگاه پدیده اعلام کردم
نویدکیا: تیم سپاهان نیاز به برد برابر پدیده را دارد

انتهای پیام /