قاسم پور: تیم ملی فوتبال ایران کارهای به مراتب سخت‌تر هم انجام داده‌

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ما یک سری امتیازها نسبت به تیم های دیگر داریم که بازیکنان‌مان بین‌المللی هستند و تجربه بازی‌های دشوار را دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم قاسم پور،‌ بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: لژیونرهای زیادی داریم که سال خوبی را پشت سر گذاشتند و اکثرا در شرایط خوبی هستند و از نظر جسمانی و فنی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارند. انتخاب‌های اسکوچیچ هم موید این موضوع است. شرایط برای ما عادی نیست. اگر چه ما نفرات بهتری نسبت به رقیبان داریم، اما شرایط پیچیده شده و استرس بالاست. ما در خط حمله خیلی خوب هستیم اما در خط دفاعی مشکلاتی داریم که به کند بودن مدافعان وسط مربوط می‌شود و شاید در این بخش دچار برخی مشکلات شویم.

وی ادامه داد: ما کارهای به مراتب سخت‌تر هم انجام داده‌ایم. صعود به جام جهانی با مساوی مقابل استرالیا کار ساده‌ای نبود. سه پیروزی متوالی در دوران کی‌روش و صعود به جام جهانی برزیل در کره‌جنوبی تقریبا با شانس هم گره خورده بود. از طرفی ما یک سری امتیازها نسبت به تیم های دیگر داریم که بازیکنان‌مان بین‌المللی هستند و تجربه بازی‌های دشوار را دارند. این یک امتیاز مثبت برای ما است. از نظر خلاقیت و ضریب هوشی بهتر هستیم. ما در گذشته امدادهای غیبی را دیدیم و می‌توانیم به قدرت تیم خودمان امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید:
سلطانی: من بودم از لک و حسینی در تیم ملی چشم پوشی نمی کردم
بهترین بازیکنان تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ
عملکرد فنی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ
سرمربی هنگ کنگ: ایرانی‌ها بلندتر، قوی‌تر و سریع‌تر هستند

انتهای پیام/